תקלת מסך חדשה במכשירי האייפון 6/פלוס

משתמשים רבים התלוננו בימים האחרונים על תקלת מסך מטרידה במיוחד במכשירים היוקרתיים. חברת אפל עדיין לא התייחסה לנושא והיא אינה מטפלת בו באופן רשמי (סלולר)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום מסך, STS)

בימים האחרונים החלו להופיע דיווחים רבים מבעלי אייפון 6 פלוס שמתלוננים על בעיית טאץ’ מוזרה בחלקו העליון של המסך כאשר המסך מתחיל שלא להגיב.

התלונות החלו להופיע בפורומי התמיכה של אפל – בעיקר במכשירים מסוג אייפון 6 ואייפון 6 פלוס. כאשר החל להופיע בחלקו העליון של המסך מעין מלבן אפור מהבהב, כשבמקביל, המסך מפסיק להגיב וכאילו ‘קופא’.

לצערם של המשתמשים חברת אפל לא יכולה לפתור את הבעיה שמגיעה מהצ'יפ שמתרגם את הלחיצות על המסך לפקודות והוראות למכשיר. החלפת מסך לא תפתור את הבעיה.

אחד המתלוננים סיפר שנציג של אפל הודה בפניו שמשתמשים מגיעים אליו עם התקלה הזו מספר פעמים ביום. למרות זאת, התמרמר משתמש האייפון, נמסר לו מאפל, שמכיוון שהאייפון כבר לא באחריות, אין לו ברירה אלא לרכוש אייפון חדש.

מספר משתמשים גילו שלאחר שהם מפעילים לחץ על חלקו העליון של המסך, הבעיה נפתרת לפרק זמן קצר; אולם לאחר מכן, הבעיה רק מחמירה, המלבן האפור תופס יותר ויותר שטח מסך והמסך עצמו הופך עוד פחות רספונסיבי ללחיצות של המשתמשים.

מייקל היואי, אחד מהמומחים הגדולים בתחום תיקון לוחות סמארטפונים, מסר לאתר iFixit אחד האתרים המובילים בעולם בתחום תיקון הסמרטפונים שהתופעה נפוצה מאד ושלדעתו, אפל צריכה לבצע ריקול. לדבריו, “אם יש לכם אייפון 6 פלוס ועוד לא נתקלתם בבעיה עדיין, מדובר ככל הנראה בעניין של זמן" וככל הנראה גם רק בעניין של זמן עד שתגיע התביעה הייצוגית נגד ענקית הטכנולוגיה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר