הסוף לקללות?

תקדים: חברי מועצה יטילו עונשים על עצמם

ספק רב אם הקמת וועדת האתיקה החדשה בעיריית ירושלים תועיל במשהו לשים קץ לתופעה הנפסדת של ההתפרצויות הגסות שאירעו בשנה האחרונה לעין המצלמות (חדשות בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
מליאת העירייה (צילום: ארכיון כיכר השבת)

מליאת מועצת עיריית ירושלים שמעה וראתה בשנה האחרונה קללות, זריקת חפצים וכמעט חילופי מהלומות. אולי היום (שלישי) הקמת ועדת אתיקה חדשה בהרכב של כמה נציגים מחברי המועצה, תשים סוף לתופעות הללו, כשהחברים יטילו עונשים על עצמם.

כזכור, לפני כחודש התקוטטו קשות שני סגניו של ראש העיר ניר ברקת, ישראל קלרמן (יהדות התורה) ומאיר תורג'מן יו"ר ועדת התכנון והבנייה. כשקלרמן האשים את תורג'מן בשחיתות הוא הגיב בהתפרצות בוטה שכללה קריאות "זבל", וכדומה.

תזכורת: ההתפרצות הקשה של הלפרין (באדיבות המצלם)

קלרמן השיב לברקת "ראש העיר מטומטם אם הוא מינה אותך", ונענה מצידו של תורג'מן בכינוי "אפס". לאחר התקרית פרסם ברקת הודעה בה אמר כי הוא "רואה חשיבות בקיום תרבות דיון ראויה ומכבדת בדיוני העירייה ומצפה מנבחרי בציבור מכל המגזרים לנהוג בכבוד אחד כלפי השני".

מענין לציין, כי הקמת הוועדה הבשילה בעקבות מקרה מביך בו היה מעורב דווקא יושב הראש המיועד שלה, חנן רובין (התעוררות): לפני כחמישה חודשים, הוא הגיש תלונה במשטרה נגד חבר המועצה יעקב הלפרין (יהדות התורה) בגין תקיפה, לאחר שלטענתו במהלך דיון בוועדת התמיכות של העירייה, הלפרין החרדי השליך לעברו קלסר במהלך דיון על העברת תקציב לתנועה שפועלת למען רפורמים ואורתודוקסים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר