תולעים בחטיף 'לייף'

חצי שנה אחרי - 'סופר פארם' מודה: חשש לחרקים בגרנולה

כשישה חודשים לאחר ש"כיכר השבת" פרסם תיעוד של תולעים באריזת הגרנולה הכשרה של "סופר פארם", החברה מודה כי קיים חשש לחרקים במוצר ואוספת אותו מהלקוחות. צפו בתולעים (חדשות)

חיים אבני | כיכר השבת |
הגרנולה הנגועה (צילום: כיכר השבת)

כשישה חודשים לאחר שפורסם ב"כיכר השבת" סרטון בו נראים חרקים בחטיף הגרנולה של מותג "לייף" השייך לחברת "סופר-פארם" ולאחר שאז טענה החברה כי מדובר במקרה חריג ויוצא דופן, היום (שלישי) פרסמה החברה על הרחבת הריקול למוצר בעקבות חשד להימצאותם חרקים שהתגלו במוצרים. לקוחות שרכשו את המוצר נקראו על ידי החברה להחזירו לחנויות.

הסרטון שפורסם כאמור לפני כחצי שנה ב'כיכר השבת', זכה לתגובה מתנערת מהחברה, שטענה כי מדובר במקרה חריג: "בקרת האיכות הקפדנית של סופר פארם נועדה להבטיח שלא יהיו תקלות איכות. המקרה בו מדובר הוא חריג ויוצא דופן, וייבדק לעומק. יצרנו קשר עם הלקוחה והנושא טופל לשביעות רצונה" נאמר אז.

ל"כיכר השבת" נודע כי לאחר פרסום הסרטון כאן באתר, קיבלה החברה פניות נוספות מלקוחות שהתלוננו על גילוי חרקים במוצר, שגם מוגדר ככשר. בעקבות גילוי נוסף בימים האחרונים, החליטה החברה להרחיב את ה'ריקול' למוצר.

סדרת "לייף" של סופר פארם

משרד הבריאות הודיע במהלך היום כי "סופר פארם" תסיר מהמדפים גרנולה wellness סילאן, בננות ושוקולד מריר 330 גרם, גרנולה wellness חלבה תמרים ושקדים 330 גרם, גרנולה wellness טרופית 330 גרם, גרנולה wellness מיקס טרופי 375 גרם. המוצרים שנאספים כוללים את כל תאריכי התפוגה ועד לתאריך פג תוקף 16/06/17.

בסופר פארם אמרו כי "חשוב לציין כי מדובר בתלונה חריגה וכי בבדיקות מדגמיות שנערכו במוצרים נוספים לא נתגלו כל ממצאים. מכירת המוצרים הנ"ל הופסקה עד להשלמת כל הבירורים מול הספק. בהתאם למדיניות סופר-פארם מוזמן כל לקוח שרכש את המוצר ומעוניין להחזירו, להגיע לאחד מסניפינו".

למרות שלכאורה כרגע לא נשקפת סכנה בריאותית מהמוצר הלקוי, מדובר במוצר כשר והתקלה עלולה לגרום לבעיות כשרות עבור צרכנים שומרי מצוות שלרוב לא בודקים את המוצר לפני אכילתו וסומכים על חותמת הכשרות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר