גם בגרמניה: פריצת האבטחה בנמל יצרה פאניקה

כמה שעות לאחר שאירע בישראל אירוע דומה, התמודדו גם בנמל התעופה בפרנקפורט עם פריצה - בטעות - של האבטחה במקום. חלק מהנמל פונה מנוסעים (חדשות בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
הנוסעים ממתינים מפוחדים (צילום: מתוך @MinaMaged4real בטוויטר)

אלמוני שפרץ היום (רביעי) את האבטחה בנמל התעופה בפרנקפורט, גרם להיסטריה כללית במקום, במסגרתה פונו שערים A ו-A+ בטרמינל 1 מנוסעים. למשך כמה שעות בוטלו כל הנחיתות בנמל, ודובר הנהלת שדה התעופה הבהיר כי בשל פינוי הנוסעים צפויים עיכובים בלוח הטיסות בנמל.

האירוע הדרמטי החל, כשנוסע נכנס לאולם הטיסות היוצאות בנמל התעופה מבלי שהוא השלים כנדרש את כל הבדיקות הביטחוניות. דובר המשטרה מסר כי לא ברור אם הפריצה הביטחונית נעשתה בתום לב או היתה מתוכננת. ההערכה היא שזה אירע בטעות. הוא הוסיף כי לא ברור אם הנוסע האחראי לכך נסע בכליו חפצים אסורים, אבל הבהיר כי בנמל התעופה לא נמצאו חפצים חשודים. כמו כן הוא מסר כי הנוסע נעצר ונחקר.

יצויין, כי נמל התעופה בפרנקפורט הוא הגדול ביותר בגרמניה והרביעי בגודלו באירופה ומשמש כמטה חברת התעופה הגרמנית לופטהנזה. כזכור, גרמניה נמצאת בכוננות מחשש להתקפות טרור על רקע מידע מודיעיני על כוונת גורמי טרור ופעילי ארגון דאע"ש לבצע פיגועי ראווה באירופה, כמו הפיגועים בפריז בנובמבר ובבריסל במארס.

קיים עדיין חשש תמידי מפיגועים שיבוצעו על ידי מפגעים בודדים של הארגון הרצחני, אף ללא תשתית מאורגנת, כמו המחבל בפיגוע הדריסה במהלך יום הבסטיליה בניס, שגבה את חייהם של עשרות בני אדם באמצעות משאית הענק בה נהג אל תוך ההמון החוגג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר