קונספט עתיק ומרגש

אחות של מארק צוקרברג קוראת לחילונים להתנתק מפייסבוק בשבת

אחות של מייסד פייסבוק: "מדברת על התנתקות מהאמצעים הטכנולוגיים המון, ואנשים מתפעלים: וואו! אבל בעצם לא כזה חדש, זה קונספט בן אלפי שנים שקוראים לו שבת" (ציצית, מהעולם)

(צילום: שאטרסטוק ומתוך פליקר. וידאו: מתוך Ynet)

רנדי צוקרברג, אחותו של מארק צוקרברג, מייסד "פייסבוק" - הרשת החברתית הגדולה בעולם, קוראת להתנתק משימוש באמצעים טכנולוגיים במהלך השבת - בדגש על התנתקות מהרשת החברתית בה היא עבדה ומילאה מספר תפקידי מפתח בעבר.

צוקרברג אמרה את הדברים במהלך כנס של "one to one" שנערך בניו יורק בהשתתפות מנהיגים ויזמים מהעולם: "אני מדברת על התנתקות מהאמצעים הטכנולוגיים המון, ואנשים מתפעלים: וואו, זה כזה קונספט חדש ומרגש, ואני עונה להם: זה בעצם לא כזה חדש, זה קונספט בן אלפי שנים שקוראים לו שבת".

במהלך הדברים אמרה צוקרברג כי היא מאמינה בהתנתקות מפעם לפעם. בהתנתקות יזומה מהחיבור הבלתי נגמר לטלפונים, סטטוסים והודעות. "כל יזם ומנכ"ל יגיד לך שהדרך היחידה למצוא רעיונות חדשניים וגדולים, היא להניח את הטלפון בצד, ולקחת זמן למחשבה וחדשנות", צוקרברג הצהירה כי "לי יש שני בנים, ומבחינתי הם מרכז העולם ולא הטלפון שלי".

בהמשך אמרה בראיון לרב אברהם ברקוביץ: "אני חושבת שהמכשירים האלה מדהימים... ועם זאת, יש זמן ומקום לשים את זה בצד, ולהתרכז באנשים שאנחנו אוהבים. בפועל זה יקרב אתכם לאנשים שאתם אוהבים, במקום לשמש כמחיצה".

"אסור להיות כל הזמן מחוברים, פשוט אי אפשר להמציא או לחדש שום דבר משמעותי מבלי להתנתק מכל הטכנולוגיה שעוטפת אותנו" אמרה צוקרברג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר