דרמה במשפט

פרופסור היס: "אלאור אזריה לא הרג את המחבל, ירי הנטרול הרג אותו"

דו"ח פתולוגי שהכין פרופסור יהודה היס עבור ההגנה במשפט אזריה, קובע כי החייל לא הרג את המחבל אלא הכדורים הראשונים שנורו לעברו הם אלו שחיסלו אותו, כך מדווח הערב ערוץ 1 (בארץ)

(צילום: Miriam Alster/Flash90)

דו"ח פתולוגי חדש שבוצע על ידי פרופסור יהודה היס, מנהל המרכז לרפואה משפטית בתל אביב (אבו-כביר) לשעבר, עלול לזכות את החייל היורה אלאור אזריה לאחר שנקבע בו כי מי שגרם למותו של המחבל הם החיילים בירו בו ונטרלו אותו ולא אלאור אזריה שירה בראשו, כך חושף הערב (רביעי) הערוץ הראשון.

על פי הדיווח, הדו"ח של פרופסור היס דוחה את ממצאי הניתוח הפתולוגי הקודם שנערך לפני מספר חודשים וקובע ממצאים שונים לגמרי. היס כותב בין השאר "סביר להניח שמות המנוח נגרם מכשל נשימתי חריף בשילוב עם תסחיף אוויר ללב ולמוח, בעקבות פגיעה בריאה הימנית, ע"י שני קליעים. פגיעת הקליע בראש נגרמה קרוב לוודאי אחרי המוות של המנוח".

עוד קובע היס כי החיילים שנטרלו את המחבל בירי הראשון הם אלה שגרמו למותו ולא הירי של אזריה. שני הקליעים הראשונים שחדרו לבית החזה גרמו לפגיעה הקטלנית. מול הטענות על כך שהמחבל זז לפני הירי של אזריה, קובע היס "ייתכן שהירי בראש בוצע בנפגע ללא דופק" ותנועתו נעשתה כתוצאה מרפלקס.

אם תאומץ חוות הדעת הרפואית של היס, אזריה לא יורשע בהריגה, משום שהירי שביצע לא נעשה במחבל ולא הוא זה שגרם למותו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר