חוזרים ללימודים

2 מיליון תלמידים פתחו את שנת הלימודים

מיליוני תלמידים החלו הבוקר את שנת הלימודים תשע"ז. כ-160 אלף נכנסים לכיתה א' ו-124 אלף יסיימו השנה את לימודיהם במערכת החינוך לאחר 12 שנות לימוד (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(פלאש90)

למעלה מ-2 מיליון תלמידים ותלמידות החלו היום את שנת הלימודים תשע"ז בגני הילדים ובבתי הספר כאשר מתוכם כ-160 אלף נכנסו בפעם הראשונה בשערי בית ספר ושמעו את המשפט: "שלום כיתה א". במקביל כ-124 אלף תלמידים ותלמידות יחלו את שנתם האחרונה במערכת החינוך, שבסופה יסיימו 12 שנות לימוד.

את פניהם של התלמידים קיבלו 180 אלף מורים ומורות לצד גננות וסייעות בגני הילדים, בבתי הספר היסודיים ובבתי הספר העל יסודיים.

מתוכם 9,000 מורים תהיה זו עבורם השנה הראשונה בה ילמדו תלמידים במערכת החינוך .4,000 מהמורים החדשים ישתלבו בחינוך היסודי, 2,600 בחינוך העל-יסודי, 1,100 יעשו את המסלול המשולב וילמדו במגוון שכבות הגיל ו-1,300 מהמורים החדשים ילמדו במערכת בגני הילדים.

הגאון הרב הראשי לישראל דוד לאו יהיה הבוקר בין האבות הגאים, כשילווה את בנו יהודה לכיתה א' ואת ביתו אלישבע לכיתה ג'.

ההמלצה שלו להורים: לפני היציאה לבית הספר, שאו יחד עם הילדים תפילה להצלחתם - "כי מלאכיו יצווה לך לשמרך בכל דרכיך, השם ישמור צאתך ובואך מעתה ועד עולם".

הרב לאו הנרגש מסביר כי "חינוך לשמירה ולכיבוד המסורת היהודית, 'בדרך ישראל סבא', הוא הערובה להמשך קיומנו כעם הספר ולהיותנו חוליה נוספת בשרשרת הדורות של עם ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר