גבר בן 62 משלומי טבע למוות בחוף בצת

הגבר שחתר בקייאק בחוף בצת ליד נהריה טבע ועל אף מאמצי ההחייאה שנערכו לו במקום על ידי צוותים של מד"א ואיחוד הצלה, נקבע מותו (בארץ)

בעריש פילמר | כיכר השבת |
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א )

גבר כבן 60, תושב שלומי, טבע בצהרים (חמישי) למוות בחוף בצת בנהריה. חובשים ופראמדיקים של מד"א הוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה, ולאחר מכן נאלצו לקבוע את מותו.

ממד"א נמסר כי בשעה 12:05 נמסר למד"א מרחב אשר על גבר שטבע ונמשה מהים בחוף בצת בנהריה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ומבצעים פעולות החייאה בגבר כבן 60.

חובש רפואת חירום ביחידת האופנועים של מד"א דורון אלמוג שהגיע ראשון למקום סיפר: "שהגענו למקום ראינו גבר כבן 60 ששכב על קו המים, הוא היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה. התחלנו מיד בביצוע פעולות החייאה מתקדמות שכללו תרופות והנשמות אבל לצערנו בסופן נאלצנו לקבוע את מותו. סיפרו לנו שהוא נכנסו לצלילה חופשית בעזרת קייאק וככל הנראה טבע במהלכה".

מדוברות איחוד הצלה נמסר: חובשי איחוד הצלה מסניף אשר ביצעו החייאה על גבר שטבע סמוך לחוף בצת אך למרבה הצער נקבע מותו. חובש איחוד הצלה מנדי גולדברג מספר: "מדובר ככל הנראה בחותר קייאק. יחד עם חובשים נוספים ביצענו באיש החייאה אך לבסוף נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו".

מהמשטרה נמסר: בנהריה, חוף בצת, נקבע מותו של תושב שלומי בן 62 עקב טביעה. כוח משטרה במקום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר