הצלחה והתמדה

חדש במפתח ביתר עילית: קורס 'מצוינות בלימודים' – לשילוב בין לימודים לעבודה

ההחלטה על פתיחתו של הקורס באה לאור אחוזי הנשירה הגבוהים הנרשמים מצד אנשים אשר מבקשים לשלב לימודים תוך עבודה וניהול בית. שמואל גוטליב, מנהל מפתח בביתר עילית, מציין כי "מדובר בשרות חדשני אשר פותח אופקים נרחבים להצלחה והתמדה לאנשים המשלבים לימודים ועבודה" (לימודים, שיווקי)

kikar.co.il בשיתוף מפתח | כיכר השבת |
מענה לאלו שרוצים לשלב בין עבודה ללימודים. מפתח (צילום: יחצ)

מרכז מפתח בביתר עילית מציע בימים אלו קורס "מצוינות בלימודים" אשר זוכה להתעניינות רבה.

ההחלטה על פתיחתו של הקורס באה לאור אחוזי הנשירה הגבוהים הנרשמים מצד אנשים אשר מבקשים לשלב לימודים תוך עבודה וניהול בית.

קורס "מצוינות בלימודים" מועבר על ידי מיטב המרצים אשר בסדרת מפגשים מרתקים מכינים את המשתתפים לעולם הלימודים בצורה חווייתית חדשנית וממוקדת.

במהלך הקורס לומדים המשתתפים לנהל נכון את הזמן תוך שילוב של עבודה ולימודים, הקורס יתקיים לגברים ולנשים בהפרדה מלאה, במרכז החדש של מפתח ביתר עילית.

בין הנושאים שיועברו בקורס: מחלת הדחיינות, עמידה בלוחות זמנים, התמודדות עם ריבוי משימות, שיטות לפתרון מבחנים מסוגים שונים, שיטות לקיצור זמן הלמידה, ועוד.

הקורס יערך בחודש הבא לאורך 5 מפגשים והוא מיועד לאנשים שרוצים להשתלב בלימודים או שהם באמצע לימודים ורוצים לדעת לנצל את המקסימום.

שמואל גוטליב מנהל מפתח בביתר עילית מציין כי "מדובר בשרות חדשני אשר פותח אופקים נרחבים להצלחה והתמדה לאנשים המשלבים לימודים ועבודה. במפתח זיהינו כי הרבה אנשים מתחילים לימודים אך נושרים במהלכם, בעזרת קורס זה ירכשו התלמידים כלים חדשניים כיצד להצליח בלימודים".

יצויין כי במסגרת הרחבת הפעילות של 'מפתח' בביתר עילית נחנכו באחרונה כיתות לימוד חדשות על מנת להעניק את המענה המושלם לתושבי העיר ביתר עילית.

מרכזי מפתח מעניקים מגוון שירותים לקהילה החרדית, במטרה להפוך את תהליך מציאת העבודה לאפקטיבי וליעיל לאורך זמן. בהכוונת אנשי הצוות, זוכים הפונים לתהליך הכולל בחירת מקצוע, השלמת פערים לימודיים המקשים על שילוב בעולם העבודה ורכישת כלים לחיפוש עבודה ולהצגה עצמית בראיון עבודה. השירות כולל ליווי לאורך זמן, כדי להבטיח השמה מוצלחת והתמדה מיטבית בשוק העבודה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר