המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

בורא עולם מזעזע את העולם בעזרת איתני הטבע, אש, מים, רעידות אדמה, שיטפונות, התפרצויות הרי געש, רוחות וסופות קשות (המסר השבועי)

(תאיר נרי)

בורא עולם, מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא אומר: 'לא באתי להפתיע אתכם ולהחריב את העולם, אפילו שאני מפעיל את איתני הטבע, והעולם כולו נמצא בתוהו ובוהו וגוג ומגוג, ואפילו שבלבלתי את שפות כל המדינות כמו במגדל בבל. העולם לא מופתע ממה שאני עושה, במיוחד לא היהודים שכתוב להם בכל הספרים הקדושים ובכל מפרשי ספרי הקודש, הקבלה והנביאים, מה יקרה באחרית הימים שזה הזמן הזה! ואם לא הבנתם שהגיע הזמן אז אני מודיע לכם שהגיע הזמן!

בארץ הקודש - הכל טוב ויותר טוב מטוב! מוגנת ושמורה, ענן אש עוטף את גבולות ישראל ואני, הקדוש-ברוך-הוא מלמעלה, מגן ושומר על ארץ ישראל ונמצא בה! כל האנטישמיות בעולם והסכסוכים בין מדינות ובתוך עצמן - יימשכו ויתחזקו כל הזמן, לא תהיה הפוגה ולא יהיה שקט, העולם לא יחזור לשקט ושלווה עד שאמליך את מלך המשיח בפרהסיה בקרוב! שכל היהודים בעולם יעלו לארץ הקודש וכל הישראלים שעזבו, יחזרו לארץ ישראל דחוף. לקחת את העניין ברצינות! צריך לגדל את ילדיכם ואת עצמכם ללא בהלה, ללא פחדים וללא ההרג שיש בגולה שילך ויגבר'!

בורא עולם מזעזע את העולם בעזרת איתני הטבע, אש, מים, רעידות אדמה, שיטפונות, התפרצויות הרי געש, רוחות וסופות קשות. מבלבל את כל העולם ולא נותן לעולם ולמדינות לדעת מה יהיה ומה לא יהיה. כל באֵי-העולם מבולבלים ומפוחדים, לא יודעים מה יקרה בעוד דקה-שתיים, יום-יומיים. כל הפגיעות שפוגעים איתני הטבע בכדור הארץ, זה תשלום שמשלם הקדוש-ברוך-הוא לכל מדינה ולכל גוי שעשה והתנהג רע לארץ הקודש, מאז תחילת העולם! בורא עולם סוגר חשבון, עכשיו לפני המלכת מלך המשיח, עם כל המדינות ובני האדם בעולם שפגעו ביהודים - גם עִם אלה שהחריבו את בתי המקדש. לבורא עולם יש זמן למשפט. אין תאריך ליום הדין של אדם או מדינה, אבל בורא עולם יודע בדיוק מתי הזמן של כל מדינה ואיך לפגוע בה או באותו אדם שרוצה לקחת חלקים מארץ ישראל.

הקדוש-ברוך-הוא נותן תמיד בחירה חופשית לאדם ולפי בחירתו, הקדוש-ברוך-הוא נותן את פסק הדין - רחמים או דין.

העולם כולו נעשה אכזר מאוד, הורגים זה את זה, רוצחים, גונבים, נואפים ולא יודעים למה. העולם כולו, חוץ מארץ ישראל, הפכו להיות כמו רובוטים, כי הגיע הזמן שהעולם יהיה טהור וקדוש וכולם יהיו באהבת-חינם, ירחמו זה על זה, יאהבו זה את זה וייפסקו הסכסוכים, המלחמות וההרג בעולם. ולארץ ישראל הקדושה, ליהודים שגרים בארץ ישראל הקדושה - לא יהיה מוות לעולם! הם ישלטו בעולם ללא צבא ומלחמה. מי שלא יודע שזו התוכנית של בורא עולם - שיידע עכשיו! בורא עולם מזהיר: שלא יגידו שלא אמרתי, שלא הזהרתי.

מבקש בורא עולם מכל היהודים המדענים שממציאים פטנטים: 'אני נותן במוחכם את הפטנטים. בבקשה להשאיר אותם בארץ הקודש! זה לא בשביל הגויים, זה כדי שאתם תשלטו בגויים!

הורים יהודים בארץ ישראל הקדושה, לטפטף ולהדריך את ילדיכם מה טוב ומה רע ולא להגיד העולם מודרני. מודרני זה מורד, זה מרדים את האדם. תשמרו על ילדיכם מהתבוללות, סמים, הימורים ושתיה חריפה.

חלק מהפתרון - כדי שיידעו היהודים איך להתקיים בעולם הזה – הוא הֶסבר. צריכים להסביר ולהבין זה את זה! כשיש לאדם בינה והבנה, הוא בונה וניבנה טוב! סכסוכים שיש בין בני זוג נובעים מחוסר הבנה. אם תהיה הבנה ביניהם, יהיה להם שלום-בית גדול ביותר. הדבר נכון גם בין אנשי עסקים ובכל חברה אחרת.

כל אנשי הצווארון הלבן והשחור, הבכירים במשק, דתיים או לא דתיים, אנשי שוחד וזדון, זימה וניאוף, רמאות וגניבה - כולם יתגלו במערומיהם. בורא עולם מנקה את ארץ ישראל הקדושה לפני כל העולם.

בארץ ישראל הקדושה לא חסר כלום! זו לא בושה לעבוד, התַנָאים והאמוראים, גדולי עולם בתורה ובחכמת ה', עבדו חצי יום ולמדו חצי יום. אלישע הנביא היה חורש עם השוורים ובאמצע החרישה בא אליו אליהו הנביא והסמיך אותו לנביא במקומו. משה רבינו היה רועה צאן ועבד בחקלאות. דוד המלך היה רועה צאן. גם יוסף הצדיק עבד בחקלאות ונתן הוראות איך לגדל את התבואה.

ממשלת ישראל לא תיכנע ולא תשתכנע לתת חלקים מארץ ישראל למדינה פלסטינית! זה יכול לערער את בטחון ארץ ישראל. בורא עולם מתרה: 'אסור לתת לפלסטינים שום פיסת אדמה!' הקדוש-ברוך-הוא אומר לכל היהודים בישראל ובעולם: לגויים יש את כל העולם וליהודים יש מקום קטן ביותר על כדור הארץ. הקנאה מכרסמת בליבם בגלל שהקדוש-ברוך-הוא אוהב את היהודים במקום הראשון, מגן ושומר על ארץ הקודש!

ממשלת ישראל, לא לזלזל במנהרות, בתחמושת ובנשק שמגיעים לרצועת עזה, הם עובדים 24 שעות ביממה. מטרתם הראשונה לפגוע בחיילי צבא-הגנה-לישראל.

חמאס והפלסטינים טוענים שהם לא רוצים מלחמה עִם ישראל – שקרנים, רמאים ונוכלים! הם עוד לא מוכנים, התשתית לשיגור של מאות טילים ארוכי-טווח עדיין לא מוכנה. כשיהיו מוכנים ויידעו לתפקד ולתפעל את המחשבים, הם לא יחכו אפילו שנייה אחת.

ברצועת עזה מתחמשים ומתחזקים. כרגע הם עוד לא מוכנים, אבל כשיהיו מוכנים הם ירצו להפריע בארץ ישראל, לא יזכו לרגע! בורא עולם ייתן להם מהלומות שיהיו בשוק ובהלם.

בכל כפר שגרים בו ערבים, מאילת עד מטולה, מירושלים עד תל אביב ואשדוד - יש נשק ותחמושת כדי לממש, חס ושלום, את האיום על ארץ ישראל. יש כפרים בהם יש פחות ויש כפרים שיותר, אבל כולם מתחמשים ומראים חזות של תמימים.

חברון ומזרח ירושלים מלאים תחמושת ונשק, הם אוספים כדי להפתיע חס ושלום.

עם ישראל לא להיות אפתיים ואדישים, באזור ירושלים המזרחית, חברון ובעוד הרבה מקומות ממשיכים לתכנן ולפגוע ביהודים חלילה, עם סכינים, גרזנים ונשק. לצאת מהאפתיות והשאננות! כשתהיו ערניים וחשדנים לא ייפגע אף יהודי!

תורכיה תהיה כמו סוריה בדיוק. ארדואן מסובך, מסתבך ויסתבך, מלא חרדות קשות ופוחד שירצחו אותו.

סוריה נמחקת ותמשיך להימחק.

איראן, בורא עולם אומר לה: 'אם לא תפסיקי לאיים על ארץ ישראל, אמחק לך את כל הזכויות שהיו לך מזמן אסתר המלכה ועד עכשיו ואהפוך אותך לעיי-חורבות. תקבלי מהלומות של אש ושריפות, לא להתעסק עם ארץ הקודש. הזהרתי אתכם, לא אזהיר עוד!'

בורא עולם אומר לעולם כולו: 'ברכת' 'חרבם תבוא בליבם' פועלת במאת האחוזים. 'קשתותם תשברנה' אלו המשגרים ששולחים את הטילים, הם ישברו, הטילים יתפוצצו במקום השיגור וכל באֵי-העולם יראו זאת בשידור חי! אם 'ברכת' 'חרבם תבוא בליבם' עובדת, גם 'ברכת' 'קשתותם תשברנה' תעבוד! 'ברכה' זו מבורא עולם פועלת על כל מדינה שמציקה לעם ישראל.

במצרים יש חמאס, דאע"ש, מוסלמים קיצוניים וערבים נקמנים שלא יוותרו לסיסי. יש להם טינה ונקמה וירצו להילחם עד המוות. ימשיכו להילחם זה עם זה.

ירדן מחכה לבחירות בארה"ב. חיה באשליות שארה"ב תיתן לה אדמה מאדמת ישראל לפליטים, לא יזכו לזה, טוב שהם חיים באשליות.

נסראללה וחיזבאללה אין מי שיעזור להם. סוריה מתה והתחמושת מאיראן מתפוצצת בדרך. נשאר להם מעט תחמושת ונשק ששומרים על עצמם.

לבנון על אש נמוכה, פוחדת שדאע"ש וחיזבאללה יכנסו ויכבשו אותה.

ארה"ב, אף פעם לא היו בה בחירות כאלה, שמחפשים את כל העבירות שעשו המועמדים. הקדוש-ברוך-הוא אומר: 'המועמד שאוהב את ארץ ישראל הקדושה ואת היהודים שבה - הוא יבחר! חבל לכם על הזמן והדמיונות. אני, מלך העולם קובע מי יהיה הנשיא! מי שאוהב את היהודים בארץ ישראל הקדושה, הוא יעלה ואני יאהב אותו'!

כל מדינה שמפריעה לארץ ישראל, בורא עולם נותן לה תעסוקה עם עצמה, אם בפגעי איתני הטבע, כלכלית, מדינית, או סכסוכים עם עצמם.

בורא עולם מבקש מכל היהודים בארץ ישראל הקדושה: 'לא לעזוב את ארץ הקודש בחגים! החגים בארץ ישראל הם היפים ביותר בשנה ואבא שבשמיים עוטף, מלטף ומנשק כל יהודי שנמצא בארץ הקודש! יהודים תתעוררו, אל תחפשו את המתים, תחפשו את הקדוש-ברוך-הוא ומשיח עבדו!

מוח או לא מוח, כוח או לא כוח, משיח יתגלה בפרהסיה בדורנו. הדור הזה זכה! ירצו או לא ירצו. כל אלה שלועגים וצוחקים על עניין הגאולה והמשיח, בזמן הקרוב מאוד מאוד יצעקו ויזעקו ולא יִשָמעו לא בארץ ולא בשמיים. התשובה שלהם היא לזעוק ולבקש את מלך המשיח שיתגלה בפרהסיה.

רחל אמנו נלחמת שיתגלה מלך המשיח ברחמים ומגינה על משיח תחתון. רחל אמנו אומרת: מי שיפְגע במשיח, ידבר לשון הרע או דברים לא טובים אחרים, יהפוך לגוש מלח. משיח בא להציל את העולם כולו, בא להציל את היהודים, לסלק את הטומאה ולהפוך את העולם לטהור וקדוש. הגיע הזמן! יזעקו היהודים ויאמינו בה' ובמשיח עבדו! כל יהודי שיבקש עזרה מהקדוש-ברוך-הוא וממשיח עבדו, יהיו לו ניסי ניסים! העיקר שיבקש מכל הלב והנשמה!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר