"לומדי התורה - תיקון לחטא המרגלים"

בנט: הצעירים החרדים אוהבים גם את התורה וגם את הארץ

יו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט נשא לראשונה נאום בפני אלפי חרדים וזכה לכפיים כשאמר כי "לומדי התורה הם התיקון לחטא המרגלים". ומה דעתו על הצעירים החרדים? צפו (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

במהלך הפעילות לציבור החרדי בהיכל ארנה בירושלים, נשא יו"ר 'הבית היהודי' שר החינוך נפתלי בנט נאום מפתיע שגרר אחריו מחיאות כפיים סוערות מאלפי המשתתפים החרדיים.

בנט, שזו לו הפעם הראשונה בה הוא נואם בפני ציבור חרדי כה גדול, דיבר בשבח לומדי התורה וציין כי הם התיקון לחטא המרגלים.

"אנחנו בחודש בו זוכרים את כל האסונות שפגעו בעם היהודי, חטא המרגלים, חורבן בית ראשון ,חורבן בית שני, גירוש ספרד, השואה, אסונות רבים", אמר בנט בנאומו. "חטא המרגלים היה חטא של חוסר אמונה, כיום בארץ ישראל לימוד התורה בהיקף הכל כך גדול שקורה הוא התיקון לחטא המרגלים".

"תורת ישראל ועם ישראל וארץ ישראל הם התיקון לחטא המרגלים", הוסיף בנט. "מול האירנים, מול חמאס, מול חיזבאללה ודאעש אנחנו חזקים. מה שמטריד אותי זו ההתבוללות בתפוצות, נישואי תערובת. יש לנו אחריות כאן מארץ ישראל לקרב את היהודים ולמנוע זאת. הארגונים בתפוצות הם הסיירת של מניעת ההתבוללות ואנחנו גאים בזה".

בנט המשיך ואמר כי "גם במדינה שלנו צריך לתקן את השנאת חינם שבגללה חרבה ירושלים, צריך להרבות באהבת חינם לתקן זאת. עם ישראל צריך להיות מאוחד".

"ראיתי לאחרונה צעירים חרדים מטיילים בכל הארץ מה שמוכיח לי שהצעירים הללו אוהבים גם את תורת ישראל וגם את ארץ ישראל השלימה", העיר בנט בדבריו.

צפו בנאום המלא של נפתלי בנט

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר