"שעת הזהב" או איך להפוך ליותר פרודוקטיביים

טריק קטן שידרוש מכם מעט זמן ותשומת לב עכשיו - ויחסוך לכם המון זמן בעתיד. כל מה שאתם צריכים לעשות זה למצוא את "שעת הזהב" שלכם והחיים יהפכו ליעילים יותר (אימון אישי)

אנחנו כבר מצאנו את "שעת הזהב" שלנו (צילום: shutterstock)

בעולם מושלם, היינו עובדים, יוצרים ומתקתקים הכל מבוקר עד ליל. במציאות, יש לנו מזל אם הצלחנו להשלים משימה אחת בלי שהופרענו על ידי הודעה, ילד, עמית לעבודה או סרטון "ממש מגניב שאת חייבת לראות!!!".

זו הסיבה שהתחלנו לחקור את הרעיון של "שעת הזהב". במקור, זהו מונח מעולם הרפואה הנוגע ל-60 הדקות הראשונות מרגע התרחשותה של פציעה משמעותית ויעילות הטיפול בה במשך אותו חלון, המשפר את סיכויי השרידות.

מאמנים ברחבי העולם השאילו את אותה "שעת זהב" לחיי היומיום, וקבעו נוסחה לפיה לכל אדם יש 60 דקות קסומות ביום, בהן הוא הכי מפוקס, ממוקד ופורה. וכך תוכלו למצוא את אותן 60 דקות מופלאות:

במשך שבעת הימים הקרובים, התעוררו לפחות שעה אחת מוקדם יותר מהרגיל, ועברו על המטלות שלכם לאותו היום. במהלך השבוע, שימו לב מתי אתם מרגישים רעננים ומתי אתם מותשים ומוסחים לחלוטין.

לאחר אותו שבוע, תיווצר התבנית לפיה אתם פועלים ותגלו את חלון הזמן בו אתם במיטבכם - הלא זו "שעת הזהב" שלכם.

כעת, נסו להסיר כל הסחת דעת במהלך הזמן הזה, הימנעו מבדיקת אימיילים, הודעות, ועדכונים בטלפון, והתמקדו אך ורק במשימה(ות) שלפניכם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר