גד אלבז בסינגל חדש - מאיפה להתחיל

ישי ריבו כתב הלחין ועיבד גד אלבז מבצע. הסינגל החדש של הזמיר הבינלאומי שעומד בפני יציאת האלבום הבינלאומי שלו בחודש הקרוב עם להיטים באנגלית וספרדית (סינגלים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(יח"צ)

הזמר גד אלבז בסינגל חדש אותו כתב לו כוכב ענק אחר - ישי ריבו, שאחראי כבר לכמה מלהיטי העבר של אלבז כשהפעם הוא גם אחראי להפקה והעיבודים בשיתוף עם מאור שושן.

גד אלבז הוא זמר ענק ומוערך עם יכולות ווקאליות מדהימות, כוכב על מזה שנים בקרב הקהילה היהודית בישראל ובעולם, עם רזומה של אין ספור מופעים בחו"ל ובארץ. המוסיקה של גד חוצה גבולות ומצליחה למשוך אליה קהלים שאינם נפגשים ביום יום: חילוניים, דתיים, מזרחים, אשכנזים, ישראלים אמריקאים ואירופאים. גד משלב בלדות, מקצבים אותנטיים, עם פופ רוק מודרני וטקסטים מקוריים שנכתבו על ידי רעייתו מורן ומיטב הכותבים והמלחינים בארץ ובעולם.

בשנתיים האחרונות גד עובד על הפקה בינלאומית אלבום חדש באנגלית וספרדית הסינגלים הראשונים ששוחררו מתוך אלבום מלווים בוידאו קליפים, עם הלהיטים "הבה נגילה" ו "Open Up" שצולם בפריז ו"ה' מלך" עם הראפר ניסים בלאק שכבש את העולם היהודי וזכה בהצלחה מסחררת. האלבום הלועזי יצא לאור במהלך החודש הקרוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר