סגן מפקד מחוז ת"א: "אנחנו שומעים קולות מההריסות"

מנכ"ל מד"א ל"כיכר השבת": "חלק מהמבנה קרס באופן טוטלי, ואין לנו עדיין מושג מה נעשה מתחתיו. שם, מתחת להריסות הללו, נמצאים כנראה חמשת הנעדרים" (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
מחוץ לזירת האירוע (צילום: דוברות המשטרה)

יואב גדסי, סגן מפקד מחוז תל אביב בכיבוי והצלה, מספר על החילוץ הדרמטי המורכב מסכנה חיים והקולות ששומעים מתוך ההריסות במבנה שקרס בתל אביב ואומר: "כרגע אנחנו מבררים את נסיבות האירוע, מה גרם לקריסה. סביר להניח שהיה פה משקל עודף שגרם לקריסה. כרגע הצוותים שלנו עובדים תוך חירוף נפש יש קולות של אנשים למטה".

מנכ"ל מד"א אלי בין מתאר בראיון ל"כיכר השבת" את שמתרחש בזירת קריסת המבנה בשכונת רמת החייל במרכז תל אביב: "אני אומר זאת בזהירות, המספר שאני מוסר לכם הוא לא בהכרח מדוייק, אבל ממידע שמתואם עם מנהלי האתר, המהנדס ושאר הגורמים בשטח איתם אנחנו עומדים בקשר כל הזמן – ישנם עדיין בתוך האתר כחמישה נפגעים שקבורים מתחת להריסות באופן מוחלט. עם שניים אחרים יצרנו תחילה קשר עין, ואותם חילצנו בהמשך כשמצבם בינוני. על פי ההערכות שלנו, ישנם עוד חמישה לכודים בתוך האתר שקרס”.

דובר מד"א מסביר, כי "חלק מהמבנה קרס באופן טוטלי, ואין לנו עדיין מושג בנעשה מתחתיו, שם, מתחת להריסות הללו, נמצאים כנראה חמשת הנעדרים. החלק האחר הוא כמה קומות שקרסו חלקית והם בסכנה של קריסה נוספת".

יואב גדסי הוסיף בראיון לחדשות 2: "אנחנו שומעים קולות של אנשים בתוך ההריסות, יש קשר אתם, מדברים אתם, יש ניסיון ליצור מגע אתם ולחלץ אותם. הם נמצאים באפיסת כוחות, האוויר הולך ואוזל, מנסים לייצר שרוול ולהגיע אליהם".

לדבריו: "אנחנו מנסים לתקשר עם מנהלי האתר, חלקם נפצעו, הם נותנים נתונים, זה מעורפל, צריך לעשות עבודה, לבדוק מי היה פה - מי ברח ומי פונה לבית החולים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר