קריסת החניון

עדכון אירוע: 2 הרוגים, 23 פצועים, 7 נעדרים

כוחות ההצלה והחילוץ החלו בסיכום האירוע של קריסת החניון בתל אביב כשבמקביל עדיין מחפשים אחר הנעדרים בתוך ההריסות הרבות שבמקום (בארץ)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(דוברות המשטרה)

כוחות ההצלה הודיעו כי עד עתה ידוע על 2 הרוגים, 23 פצועים ו-7 נעדרים עד שעה זו בזירת אירוע קריסת החניון ברחוב הברזל שבתל אביב.

מכוחות החילוץ של מכבי האש נמסר סיכום האירוע. בשעה 11:24 התקבל במוקד 102 של תחנת איזורית ת״א דיווח בדבר קריסת מבנה בפינת הרחובות הברזל והנחושת ברמת החייל בתל אביב.

כוחות חירום והצלה רבים הגיעו לזירה ותוך מספר דקות והחלו להתארגן לפעולות מצילות חיים. המבנה שקרס הינו אתר בנייה של חניון תת קרקעי בעל 4 קומות כולן מתחת לפני הקרקע. כל קומות החניון קרסו ויצרו זירת אירוע מסוכנת ובעייתית עם קושי רב לנגישות וסיכונים רבים.

מרגע הגעת כוחות הכיבוי הראשונים למתחם האירוע החלו לוחמי האש בפעולות להצלת חייהם של הלכודים הראשונים שנמצאו בשטח. הלכודים חולצו מהזירה תוך כדי סיכון וחשש לקריסה נוספת הן של המבנה והן של השטחים מסביב למתחם.

בשעה הראשונה של האירוע חולצו ע״י לוחמי האש 11 פצועים, בהם: 1 קשה, פועל כבן 25 עם חבלת ראש וגפיים לבי"ח איכילוב, 1 בינוני לבי"ח לאיכילוב , 9 קל, מהם: 2 לאיכילוב, 4 בילינסון, 3 לתל השומר. כ-160 לוחמי אש וקצינים פעלו באירוע.

בשעה זו פועלים כוחות הכיבוי וההצלה בשיתוף פעולה עם כוחות חילוץ נוספים של פיקוד העורף במירוץ נגד הזמן כדי לאתר במהירות האפשרית את חמשת הנעדרים הלכודים מתחת להריסות.

ממכבי האש נמסר כי אירוע רב נפגעים זה מצטרף לאירועים רבים נוספים שהתרחשו ברחבי הארץ בחודשים האחרונים כשהם מציינים שמתחילת 2016 ועד היום נהרגו 28 פועלים באתרי בניה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר