קריסת החניון

טענות נגד חברת דניה סיבוס: ליקויי בטיחות

חברת הבנייה שבנתה את החניון מואשמת בליקויי בטיחות חמורים. האחראי על הבטיחות במשרד העבודה והרווחה האשים את החברה בחוסר טיפול עקבי בבעיות בטיחות (בארץ)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום תמונה ראשית: Miriam Alster/Flash90)

טענות עולות בשעות האחרונות כנגד חברת "דניה סיבוס", החברה שהייתה אחראית לבניית החניון שקרס הבוקר בתל אביב. מנהל אשכול הבטיחות בעבודה במשרד העבודה והרווחה, רן כהן אמר בראיון ברשת ב' כי מבנה החניון קרס בשל כשל תכנוני או מעבודות ביצוע שנעשו בסתירה לתכנון.

עוד הוסיף כהן כי הביקור האחרון של פקחי המשרד באתר הבנייה ברמת החייל היה לפני כשלושה חודשים. ‏‎כהן האשים את "דניה-סיבוס" שהיא סרבנית עקבית של טיפול בנושאי בטיחות וכי פיטרה מנופאי שהתלונן על ליקויי בטיחות באחד מאתרי הבניה שלה.

המנופאי שפוטר אחמד חמאיסה, שאותר ורואיין היום ב"רדיו ללא הפסקה" אישר את הפרטים וסיפר: "אמרתי למנהל העבודה שאני מסרב לעבוד עד שהמנוף יתוקן. הזהרתי אותו שזה מסוכן ופוטרתי".

במקביל, ברשות הפלסטינית כבר יודעים מי אשם במותם של הפועלים הערבים בחניון – כמובן... ישראל. הפלסטינים מטילים על ישראל את האחריות להריגתם של הפועלים הערבים אם כי בהחלט סביר כי הם אלו שבנו את החניון בצורה גרועה שהובילה למותם.

מוקדם יותר הודיעו כוחות ההצלה כי עד עתה ידוע על 2 הרוגים, 23 פצועים ו-5 נעדרים עד שעה זו בזירת אירוע קריסת החניון ברחוב הברזל שבתל אביב מאמצי החילוץ במקום נמשכים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר