שיעור שביעי בסדרה

הנינג'ה החרדי מדגים איך לחטוף אקדח • צפו

ישי אמנו, הנינג'ה החרדי בשיעור מיוחד לגולשי כיכר השבת בו הוא מדגים בצורה חיה כיצד לחטוף אקדח בצורה יעילה ובטיחותית מידי התוקף (מעניין)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום מסך)

הנינג'ה החרדי, ישי אמנו מאמן בכיר בינלאומי מוסמך אוניברסיטת תל אביב. דאן 5 תלמיד של מאסטר הצומי מאסאקי יפן, בסדרת שיעורים מיוחדת לגולשי כיכר השבת בה הוא מסביר כיצד להתמודד עם מצבים חירום בדרך היעילה ביותר. בסרטון החדש הוא מדגים כיצד לחטוף אקדח מידי התוקף.

אמנו כבר 26 שנים בתחום הנינג'וטסו ומלמד את הקרב מגע של הנינג'ה ומחבר הספר "התקרבות לצדיק האמת באמת". לנינג'וטסו השלכות רבות ומועילות לזרימה עם מטלות החיים, שליטה בחושים, ברגשות ובמחשבה. התגברות על מצבי עימות בשטחים פתוחים או סגורים, בידיים ריקות או עם כלי נשק מגוונים, נגד יריב בודד או נגד קבוצת יריבים.

פרוש המילה נינג'ה ביפנית היא מרגל. הנינג'ות היו היחידה הכי מובחרת של הקיסר הן לריגול או התנקשות לטובת המדינה. ויש שם ידע מופלא ביותר הן בפן הטכני והן בפן המנטלי של מה היא דרך החשיבה של לוחם - כיצד לא לבוא למצב של קיפאון בזמן אמת והגברת היכולות החושיות לחוש בדברים גם בלי לראותם בעין.

הנינג'וטוסו אחת האומנויות היעילות ביותר עלי אדמות ומכילה בתוכה גמישות, סיבולת לב ריאה, חיזוק שרירים, יציבה נכונה ושימוש נכון בגוף בפן הגופני ובפן הנפשי. מחזקת את הביטחון העצמי ואת כח הרצון.

אמנו מעביר קורסים ברחבי הארץ לפרטיים ולכוחות הביטחון וגם עוסק מפעם לפעם באבטחת אישים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר