תקרית חריגה

הוטרינר הגיע לקחת את הטווס וירה באישה

אירוע מוזר בבאר שבע: הווטרינר העירוני הגיע כדי לאסוף טווס שגודל שלא כחוק, הותקף על ידי האישה שגידלה אותו והוא בתגובה ירה ברגלה. המשטרה חוקרת את הנסיבות (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
זירת האירוע (דוברות המשטרה)

סיפור הזוי במיוחד הערב בבאר שבע: הווטרינר העירוניחשוד שירה הערב (ב') בתושבת העיר ופצע אותה קל. הווטרינר הגיע לבית בעיר על מנת להחרים טווס שהיה ברשות האישה, בת 54. על פי החשד, היא ניסתה להתקיף אותו במגרפה - והוא ירה בה בפלג גופה התחתון. היא פונתה לבית החולים סורוקה בעיר, ונסיבות האירוע נחקרות.

אחד השכנים סיפר: "השכנים הזמינו את הפקחים בגלל הטווסים. היא דואגת לבעלי חיים. היה לה אפילו עז אבל לקחו אותו. מכירים אותה בשכונה כאחת כזו. הפקח התווכח איתה. הוא רצה לקחת לה את הטווסים והיא לא רצתה לתת לו. היא יצאה עם משהו ביד שנראה כמו סכין והוא ירה בה. הוא אמר 'אני אירה בך, אני אירה בך'".

"מדובר בטווסים שמסתובבים בכל השכונה. חלק מהשכנים התלוננו עליהם. הבעלים של הטווסים עזבו והשאירו אותם פה. היא כנראה נתנה להם לאכול והם הגיעו אליה", אמר שכן אחר. "השאלה היא אם הירי היה מוצדק". שכנה אחרת סיפרה: "שמעתי את הירי. יצאתי מהבית וראיתי אותה מדממת מהרגל. הגיעו מד"א ופינו אותה. היא הייתה דואגת לטווסים ומאכילה אותם".

צוות מד"א שהגיע למקום פינה אותה לבית החולים סורוקה בעיר. מהמשטרה נמסר כי פקח עירייה שהיה בעת מילוי תפקידו ירה לעבר תושבת העיר, והיא נפגעה בפלג גופה התחתון. כוח משטרתי הגיע למקום ונסיבות האירוע בחקירה.

מהעירייה נמסר כי באירוע היה מעורב וטרינר עירוני. "עיריית באר שבע תמתין לתוצאות חקירת המשטרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר