"אלרגית לטראמפ"

נאום השיעול: האם קלינטון אכן חולה? • צפו

טראמפ, יריבה של המועמדת הדמוקרטית קלינטון, טוען כל העת כי מצבה הבריאותי ירוד. אמש, בקליבלנד היא לא הצליחה לדבר בשל שיעול. ומה היה התירוץ? צפו (אקטואליה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(מתוך ynet)

בתקופה האחרונה הסתובבו שמועות רבות בכלי התקשורת בארה"ב על מצבה הבריאותי של קלינטון. דונלד טראמפ אמר פעמים רבות בתקופה האחרונה כי היא אינה כשירה לשמש בתפקיד בשל מצבה הבריאותי וקלינטון סיפקה לו אמש רגעים תקשורתיים שיכולים לסייע לטענות שלו.

בנאום שקלינטון נשאה אתמול (יום ב') בכנס בחירות בקליבלנד שבאוהיו, משך דקות ארוכות לא הצליחה המועמדת להשלים שני משפטים ברצף בשל מתקפת שיעול שלא הרפתה ממנה. שוב ושוב השתנקה קלינטון, לגמה מכוס המים שברשותה, לקחה טבלית מציצה – אך דבר לא עזר.

הקהל, שהבחין במצוקתה, הריע לה, ואפילו מועמדה לתפקיד סגן הנשיא, טים קיין, קם בשלב מסוים מכיסאו כדי לסייע. קלינטון בעצמה הרגישה צורך לתרץ את האירוע המביך ואמרה באירוניה כי "בכל פעם שאני חושבת על טראמפ אני נתקפת אלרגיה".

מנהלת הקמפיין של טראמפ, קליאן קונווי, ניצלה את ההזדמנות כדי לעקוץ את קלינטון וצייצה בטוויטר: "היא בטח אלרגית לתקשורת" – אמירה שמתייחסת להימנעותה של קלינטון מקיום מסיבות עיתונאים מאז דצמבר בשנה שעברה.

מאז זעזוע המוח שקלינטון חוותה בדצמבר 2012, בעת שכיהנה כמזכירת המדינה, שיצר קריש דם והוביל לאשפוזה בבית חולים בניו יורק, עולות מפעם לפעם טענות כי מצבה הבריאותי רופף. טראמפ אף קרא לקלינטון בשבוע שעבר לחשוף את נתוניה הרפואיים, ואמר כי יעשה זאת גם כן.

קלינטון לעומתו טענה כי מדובר בהאשמות מגוכחות. "אני לא יודעת למה הם אומרים את זה, זה חלק מאסטרטגיה מטורללת", הוסיפה. "אני לא מפקפקת בבריאות של טראמפ, מבחינתי הוא בריא כמו סוס". אתמול היא התייחסה לנושא פעם נוספת, בשיחה עם עיתונאים בטיסה בדרך לעצרת בחירות, ואמרה כי היא לא מוטרדת מהשמועות הללו, אותן הגדירה כ"תיאוריות קונספירציה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר