לא מתלוצצים: כמה עולה לקנות את "הבית הלבן"?

הקרב בין קלינטון לטראמפ צמוד מתמיד, ובסופו של דבר אחד מהם יזכה להשתכן בבית הלבן. אבל מה אם אנחנו רוצים רק את הבית, ומוותרים על הנשיאות? (אל תפספסו, בעולם)

הבית הלבן (צילום: shutterstock)

כשמדברים על הבחירות לנשיאות בארה"ב, התקשורת מרבה להשתמש בביטויים כמו "הקרב על הבית הלבן" או "הדרך לבית הלבן". כמובן, מטרת הבחירות גדולה הרבה יותר - תפקיד הניהול החזק ביותר בעולם - אך עדיין המעון הנשיאותי מקבל את הפרונט. בסופו של דבר, הבית הוא רק הטבה שיקבל הנשיא הנבחר (או תקבל?), אבל מה אם אנחנו רוצים רק את הבית ומוותרים על המשרה הנחשקת?

ספק רב אם נראה אי פעם שלט 'למכירה' על הדשא בחזית הבית הלבן, אך המגזין הכלכלי בארון'ס שאל לאחרונה מומחי נדל"ן מה שוויו של הבית. ההערכה: 90 מיליון דולר. אן גריי, מתווכת נדל"ן בכירה מלוס אנגל'ס, הגיעה גם היא לתוצאה דומה לאחר שבחנה את מאפייני הבית והוסיפה את האפשרות של הכנסה מהשכרת שישה עשר חדרי השינה שבבית.

עם זאת, מגזין טיים ציטט מומחים אחרים מרחבי הרשת שקבעו כי 90 מיליון דולר זה מחיר נמוך מדי. ולדברי המומחים ב-Realtor.com, הבית שווה יותר ממאה מיליון דולר. בעוד מגזין הנדל"ן Zillow טוען שהמחיר קרוב יותר ל-389 מיליון דולר.

בהצלחה לנו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר