תיעוד: משפחות הנופלים הכניסו ספר תורה בקפריסין

מאות בני משפחות של נופלי "צוק איתן", אישי ציבור ואח"מים הגיעו במטוס מיוחד לקפריסין להכנסת ספר תורה שנכתב לע"נ החיילים שנפלו במבצע. צפו בתיעוד ענק (חדשות, בעולם)

צילום: שלומי כהן | כיכר השבת |
(צילום: שלומי כהן)

מאות בני משפחות של נופלי "צוק איתן", אישי ציבור ואח"מים הגיעו אמש (שני) במטוס מיוחד לקפריסין, להכנסת ספר תורה שנכתב לע"נ החיילים שנפלו במבצע צוק איתן. שרשרת האירועים החלה בעיר לרנקה, איה נאפה והסתיימה בלימסול, שם הוכנס ספר התורה לבית כנסת "צוק איתן" שנפתח בדיוק לפני שנתיים, בזמן המבצע.

בית הכנסת הוקם על ידי רבה הראשי של קפריסין ושליח חב"ד בעיר, הרב זאב רסקין, במהלך מבצע "צוק איתן", ומאז פועל השליח בלימסול הרב יאיר בייטש בבית הכנסת המיוחד להנצחת הנופלים. בני המשפחות השכולות השתתפו בארוחת צהריים חגיגית, ולאחריה כתבו את האותיות האחרונות במשרדיו של יו"ר קרן פלאי פלאים פיני פטר.

במהלך האירוע, התייחדו בני המשפחות עם משפחת שאול, בזמן שבארץ התקיימה הלוויתו של הרצל שאול ז"ל, אביו של החייל אורון שאול הי"ד. את האירוע ליווה לאורך היום הרמטכ"ל לשעבר בזמן המבצע רב אלוף במיל' בני גנץ. וכן האלופים במיל' גבי אופיר וצביקה ברוש.

לאחר סיום כתיבת האותיות, יצא הקהל לתהלוכה ברחובה של עיר, שאובטחה על ידי כוחות גדולים מאוד של משטרה וצבא מקומיים. את שרשרת האירועים הפיקה חברת מיכאל כפלין הפקות.

צילום: שלומי כהן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר