מכחיש את השמועות

ברית פוליטית עם לפיד? דרעי ל"כיכר השבת": "אין ברית, אין יחסים ואין חרם"

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי מכחיש בשיחה עם 'כיכר השבת' את השמועות על ברית פוליטית שנרקמת בין ש"ס ומפלגתו של יאיר לפיד. "אין ברית, אין יחסים ואין חרם" אמר דרעי (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

על רקע סקר חדשות ערוץ 2 שפורסם הערב (שלישי) ולפיו יו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד מוביל על פני ראש הממשלה המכהן בנימין נתניהו, טוענים בשעות האחרונות פרשנים פוליטים, בהם אטילה שומפלבי מאתר ynet, כי נרקמה ברית פוליטית בין יו"ר ש"ס השר אריה דרעי ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד.

דרעי עצמו, מכחיש את השמועות על ברית פוליטית עם יו"ר יש עתיד יאיר לפיד. בשיחה עם "כיכר השבת" מסר דרעי: "אין ברית, אין יחסים ואין חרם".

כאמור, בין הטוענים לברית פוליטית בין דרעי ולפיד, נמצא פרשן ynet אטילה שומפלבי, שפרסם הערב פוסט נרחב בעניין בחשבון הפייסבוק שלו. "בשקט בשקט, מתחת לאפו של נתניהו שכבר מריח היטב את ריח הגחלים הלוחשות, נרקמת לה ידידות (שלא לומר חברות) אמיצה בין דרעי ובין משקמו מבחירות 2015, יאיר לפיד".

שומפלבי מפרט בהמשך: "מה עשה לפיד? כדרכו הממושמעת בקודש – הוא החל לעבוד. כשנפתחה החקירה נגד דרעי, בין הראשונים לצלצל ולחזק את יו"ר ש"ס היה לא אחר מאשר יו"ר יש עתיד, שטרח להבהיר לדרעי עד כמה הוא מאמין בחפותו. "הימרתי על חפותך", התלוצץ לפיד, שהפך ממשקם למחבק. וכשהחרדים היו צריכים עזרה בחודשים האחרונים כדי לפתור סוגיות רגישות שברומו של עולם, הם ידעו שלפיד שם בשבילם".

שומפלבי מציין את המקרה שפורסם ב"כיכר השבת", ובו לפיד נחלץ לסייע לישיבה חרדית בנשיאות רבי יעקב אדלשטיין, שנקלעה לקשיים: "לפיד לא מהסס לפנות את החדר מכל יושביו ולהקצות את מלוא תשומת הלב לצרכים של כהן ושל ש"ס. רוצים דוגמה? הנה: כשאנשי ש"ס נתקלו לאחרונה בבעיה בחדרה, הם לא הלכו לראש הממשלה. הם הלכו ללפיד. ולפיד עזר? עזר גם עזר".

כזכור, על פי הסקר שפורסם הערב בחדשות 2, אם הבחירות היו מתקיימות היום הרי ש'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד היא המפלגה הגדולה בישראל - עם 24 מנדטים. 'הליכוד' בראשות בנימין נתניהו נמצאת במקום השני עם 23 מנדטים.

'יהדות התורה', על פי אותו סקר של מינה צמח, מתחזקת לשבעה מנדטים, וש"ס בראשות אריה דרעי נחלשת לשישה מנדטים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר