קריסת החניון

נמשכים מאמצי החיפוש אחר שלושת הנעדרים

למרות הסיכוי שהולך ופוחת עם השעות, כוחות החילוץ ממשיכים במאמצים קדחתניים רצופים למצוא את שלושת הנעדרים מתחת להריסות החניון שקרס ביום שני (בארץ)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(מרים אלסטר, פלאש90)

כוחות ההצלה לא איבדו עדיין תקווה ובשעות אלו ממשיכים כוחות פיקוד העורף במאמצי החילוץ וההצלה של שלושת הנעדרים מהריסות החניון שקרס ליד ביה"ח "אסותא" ברמת החייל. נכון לרגע זה פועלים במקום כ- 300 אנשי חילוץ מטעם צה"ל, כאשר עיקרם מיחידת החילוץ הארצית.

כוחות פיקוד העורף מתמקדים כרגע בפינוי הטונות הרבות של השפוכת (תערובת החול, הברזלים ושברי הבטון) שכיסתה את קומה מינוס 4 של החניון ותחתיה קבורים עדיין שלושה מהלכודים. באגרים ושופלים קטנים נוספים הצטרפו לפעילות הרמת השפוכת באמצעות המנופים אל מחוץ לאתר, למרות ההערכות כי קטנו משמעותית הסיכויים למצוא לכודים בין החיים כמעט 48 שעות לאחר הקריסה.

הלכודים הם שני תושבי עכו, רוסלאן איסקוב ואולג משאלוב ומוחמד דוואבשה מהכפר דומה. השניים מעכו היו מתקיני דלתות בטיחות שבדיוק עבדו בחניון בעת קריסתו המפתיעה. עד עתה חולצו מההריסות 3 גופות וכוחות החילוץ מקווים לנס.

מרבית הלוחמים מהגדודים הסדירים שהוקפצו אתמול לזירה הוחזרו לגזרות שלהם או לאימונים, והכוח שנשאר בזירה כולל את לוחמי יחידת החילוץ הארצית לצד כוח מהגדוד הסדיר תבור. כחלק מההתמקדות בפעילות הוצאת השפוכת, מופעלות לראשונה על ידי פיקוד העורף משאבות חול, שהושאלו מקבלנים אזרחיים ומסוגלות לשאוב כמויות גדולות של חול בזמן קצר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר