המחיר: כ-2 מיליון שקל

רכב חדש לנתניהו: אאודי A8 סקיוריטי

מדובר ברכב הדומה לרכב הנוכחי של ראש הממשלה שכבר דורש החלפה לאחר שנסע בשש שנים מאות אלפי קילומטרים. מחיר התענוג והאבטחה המוגברת כ-2 מיליון שקל (רכב)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אבטחה ופינוק ב-2 מיליון שקל (צילםו: אאודי)

אאודי A8 סקיוריטי צפויה להיבחר בימים הקרובים באופן רשמי כמכוניתו הבאה של ראש הממשלה בנימין נתניהו, כך דווח ב"כלכליסט".

השבוע התקבלה ההחלטה, ולפני כמה ימים הודיעה חברת אאודי למדינה כי תוזיל את הסכם האחזקה של המכונית היוקרתית ותפחית את מחירי הרכב והחלפים ביחס להצעתה הראשונית, כששוויו של הרכב מוערך ביותר מ־2 מיליון שקל. האאודי החדשה תימסר ללשכת נתניהו כנראה לקראת סוף השנה הבאה.

ראש הממשלה נוסע גם כיום במכונית אאודי A8 מסוג סקיוריטי, בת כשש שנים, אך בדור הקודם שלה, ולדברי מקורבים למשרד ראש הממשלה, החלפתה נדרשת משום שנסעה כבר מאות אלפי קילומטרים.

הסקיוריטי היא גרסה מיוחדת של ה־A8 שמיועדת לראשי מדינות וטייקונים — משום שהמכונית משוריינת בעלת מפרט המיועד לעמוד בפני ירי מנשק קל ומטעני צד. בנוסף, דגמי המכונית מצוידים במערכת המסוגלת לסנן גזים רעילים במקרה של מתקפת טרור ובמערכת קשר אינטגרלית, המאפשרת ליושבים ברכב להינעל בתוכו במקרה של התקפה.

עם זאת, האאודי הישראלית שתשמש בסופו של דבר את נתניהו נחשבת לבטוחה יותר מאאודי A8 סקיוריטי רגילה — מאחר שהמכונית המיועדת לישראל עוברת שדרוגים נוספים בסדנה מיוחדת באירופה, הכוללים תוספת של שריון ואמצעי לוחמה בטרור.

על פי מפרט אאודי, ניתן להזמין את ה־A8 סקיוריטי בתוספת אבזור יוקרה מיוחד הכולל מקרר, ריפודי עור מיוחדים וגם דיפוני עץ ייחודיים שכמובן מעלים את מחירו של הרכב היוקרתי והמפנק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר