מפתיע ומסקרן

עמית סופר באלבום מוזיקה שכולו שופר

נגן החצוצרה, עמית סופר, מותח את הגבולות של השופר למחוזות חדשים ומפתיעים ומשחרר אלבום מוזיקלי יצירתי שהשופר הוא הכלי המרכזי בו • האזינו לניגון הבעש"ט (מגזין)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום מסך יוטיוב)

עמית סופר היה נגן חצוצרה מוביל שניגן עם מיטב האמנים במוזיקה החסידית הוא היה חלק מאלבומיהם של מרדכי בן דוד ואברהם פריד וניגן שנים ארוכות עם להקת שלהבת עד לפני עשור. "הרגשתי שאני בא לנגן רק בשביל הכסף ולא בשביל לשמח והחלטתי שאני לא רוצה לעשות את זה בצורה כזאת ופרשתי מהתחום", מספר סופר ל"כיכר השבת".

סופר פרש מהנגינה באירועים ואז הפיק את סדרת האלבומים הפופולרית במיוחד "בגן של דודו" עם הזמר דודו פישר. "ההצלחה האדירה עם ילדים והרצון הישן שלי לעסוק בחינוך מוזיקלי עזרו לי לחשוב על הרעיון החדש של הסטרטאפ שלי", מספר סופר שהחליט ליצור ספרים מוזיקליים ייחודיים שמשלבים בין ספר פיזי לבין מוזיקה שמתאימה לכל עמוד.

"הספר הראשון שלי, סידור תפילה מוזיקלי, נמכר ביותר מ-300 אלף עותקים ברחבי העולם ומאז הוצאתי עוד כמה ספרים נוספים שרבים מהם הפכו לרבי מכר וזיכו אותי באלבומי זהב רבים על מכירות של מאות אלפי עותקים", מספר סופר.

השנה לקראת ראש השנה יוצא סופר ברעיון מקורי נוסף, אלבום שהכלי המרכזי בו הוא דווקא השופר. כנגן חצוצרה מצליח סופר להפיק מהשופר צלילים מפתיעים למדיי. "אני מנגן עם השופר לייב באירועים מיוחדים והקהל נדהם מהעניין", מספר סופר שהוזמן לאחרונה לפסטיבל יהודי בקרקוב עם מופע השופר שלו כמו גם ללשכת ראש הממשלה.

סופר רתם לפרויקט נגנים מהשורה הראשונה של המוזיקאים בארץ והם מלווים את נגינת השופר שלו ב-9 רצועות ייחודיות.

במיוחד לגולשי "כיכר השבת": "ניגון הבעל שם טוב" מתוך אלבום השופר של עמית סופר:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר