החשד לפיגוע הופרך

ארוסתו של ההרוג הפלסטיני: צעקתי לשוטרים "אני יהודייה"

שלשום ירו למוות אנשי כוחות הביטחון בפלסטיני, תושב רמת גן, שרכבו דהר לעברם - מחשש שהוא מבצע פיגוע דריסה. ברכב הסמוך שהתה ארוסתו היהודייה של ההרוג (חדשות, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
תיעוד ההשתלטות והמעצר לאחר הירי (צילום: מתוך @OccPalGaza בטוויטר)

הפלסטיני שנהרג מירי שוטרים ליד מחנה שועפאט בצפון-מזרח ירושלים ביום שני האחרון, בחשד שהרכב בו נסע דהר לעברם כדי לבצע פיגוע דריסה, נורה בטעות - כך התברר אתמול (שלישי). הנהג ברכב, שנפצע קל, היה ככל הנראה עוד 'בריון כביש' שנסע סתם כך בפראות, והוא יואשם בהריגה.

ההרוג, מוסטפא נימר, התגורר בתקופה האחרונה בעיר רמת גן, והתקרית אירעה בעת שהגיע לבקר בני משפחה במחנה הפליטים שועפאט. אמש אף נטען כי הירי נמשך גם לאחר שהרכב נעצר לקול קריאות השוטרים.

נימר היה מאורס לח', בחורה יהודייה. בראיון לערוץ 10 היא תיארה: "הלכנו לקנות פיצה בשעה 1:00 לפנות בוקר. הוא היה עם הבעל של אחותו באוטו אחד ואני הייתי באוטו השני. פתאום שמענו יריות וראיתי שהשוטרים יורים בהם. לאחר מכן הם התחילו לירות לכיוון שלנו והאוטו שהיה מאחורי נפגע. צעקתי שאני יהודיה ושיפסיקו. הגעתי למחסום וראיתי שהוא כבר מת".

מוסטפא נימר. ארוסתו היהודייה אבלה (צילום: מתוך facebook)

אביו של מוסטפא, טלאל נימר, מספר: "באו אלי והתנצלו. הם הבינו שלא מדובר בחבלן ולא מדובר בשום דבר הדומה לכך. היתה טעות. הוא היה בן אדם טוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר