"אבות גרושים - לליכוד"

חבר הכנסת קיש יוצא בקמפיין: הן יקחו לך את הילדים

מסע תעמולתי נרחב יעלה היום ברשתות החברתיות, במטרה לפקוד כמה שיותר אבות גרושים לתנועת הליכוד. ח"כ יואב קיש העומד מאחוריו, כבר נכשל בחקיקה בנושא הכאוב (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

מצבם החוקי של האבות הגרושים, כנראה מטריד מאוד את חבר הכנסת יואב קיש (ליכוד). קיש, שזו לו הכהונה הראשונה בכנסת, מתכונן להשיק היום (רביעי) קמפיין בנושא, תחת הכותרת "אבא, יואב נלחם בשבילך", שמטרתו... לפקוד לליכוד אלפי אבות גרושים.

חבר הכנסת הצעיר החל בשנה האחרונה את העיסוק בסוגיה באמצעות ניסיון לשנות את חוק חזקת הגיל הרך, הקובע כי במקרה של גירושים יועבר כל ילד שגילו מתחת לשש באופן אוטומטי לחזקת אמו. יחד עם השרה לשיוויון מגדרי גילה גמליאל (ליכוד), ניסה קיש לערער על המוסכמה הזו וטען כי החזקה צריכה להיקבע על פי טובת הילד. אלא שחברות כנסת רבות פתחו במלחמה מוצהרת בחוק המדובר.

בהצבעה במליאת הכנסת הצליחה אכן האופוזיציה להפיל את התיקון לחוק. מאז ניסה קיש לקדם שוב את החוק שלו, אך נבלם על ידי שרת המשפטים איילת שקד ויו"ר הקואליציה דוד ביטן. כעת, כאמור, הוא החליט לנסות את השינוי הרצוי באופן אחר.

בסדרת סרטונים שיעלו לרשתות החברתיות יקרא קיש לאבות הגרושים החיים בישראל להתפקד לליכוד כדי לחזק את הכוחות במאבק למענם: "עשרות שנים אנחנו סובלים מחקיקה לא שוויונית". "הן יקחו לך את הבית, הן יקחו לך את הילדים", הוא מזהיר מפני הנשים.

יצויין, כי לפי הדיווח ב'ידיעות אחרונות', כבר התפקדו לליכוד למעלה מ־800 אבות גרושים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר