התפללו לרפואתו

מרביץ תורה מהדרום נפגע קשה בתאונה

מכריו ובני משפחתו של הרב חיים וייצמן, ממרביצי התורה המוכרים באיזור אשקלון, מבקשים להעתיר בתפילה לרפואתו, לאחר שנפגע קשה בראשו בתאונה אמש (חדשות, חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
זירת התאונה הקשה (צילום: דוברות המשטרה)

אמש (שלישי), בשעה 8 וחצי בערב, התקבלה במד"א מרחב לכיש הקריאה הראשונית אודות תאונת דרכים שאירעה סמוך לכניסה לישוב בת הדר, ליד אשקלון. חובשים ופארמדיקים של מד"א הגיעו תוך דקות ספורות לזירה, העניקו טיפול רפואי לגבר כבן 60 במצב קשה עם חבלת ראש ופינו אותו לבית החולים ברזילי באשקלון.

בהמשך התברר, כי מדובר ברב חיים וייצמן, רב ותיק ומוכר בציבור החרדי והמסורתי בעיר, דרך שיעורי התורה שהוא מוסר בשכונות השונות כבר שנים רבות. מכריו ובני משפחתו מבקשים להעתיר בתפילה לרפואתו: חיים בן סוליקה, לרפואה שלמה.

בהודעת הדוברות של משטרת ישראל (מחוז לכיש) נכתב, כי מפרטי החקירה הראשוניים עולה, שרכב פרטי שנסע מצפון לדרום פנה שמאלה לכיוון בת הדר, נפגע על ידי רכב שנסע על כביש 4 מדרום לצפון. בוחני תאונות דרכים של אגף התנועה החלו בחקירת נסיבות התאונה במקום. בינתיים מסתמן, כי סיבת התאונה הינה אי מתן זכות קדימה בצומת.

מהמרכז הרפואי ברזילי נמסר: הפצוע הובא אלינו לאחר שנפגע בתאונת דרכים בבת הדר. הוא אובחן כסובל מפגיעת ראש חמורה והועבר למחלקה הנוירוכירוגית, כעת הוא מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר