ירושלים תיוותר בירת ישראל במפה הצ'כית

ממשלת צ'כיה הודיעה כי תבטל את החלטתה להסיר את העיר ירושלים, בירת ישראל, ממפות ספרי הלימוד של ילדי צ'כיה. ראש העיר ניר ברקת: האמת ניצחה את השקר (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אנחנו על המפה (שאטרסטוק)

ממשלת צ'כיה החליטה היום (רביעי) להפוך את החלטתה ולהותיר את ירושלים בירת ישראל באטלס של תלמידי צ'כיה, זאת לאחר שהודיעה כי תסיר את ירושלים בשל המחלוקת סביבה.

ראש העיר ירושלים ניר ברקת הגיב בשמחה להחלטת הצ'כים ואמר "אנחנו על המפה! האמת ניצחה את השקר: ממשלת צ'כיה החליטה להפוך את החלטתה ולא להסיר את ירושלים בירת ישראל מהאטלס של תלמידי צ'כיה", כתב ברקת.

"אני שמח שהמכתב ששלחתי לראש ממשלת צ'כיה והמאמצים הדיפלומטיים הנוספים השפיעו על ההחלטה ואני מודה לממשלת צ'כיה שקיבלה את ההחלטה הנכונה ולא נכנעה לשקרים והסתה פרועה של הפלסטינים", אמר ברקת שהוסיף כי "החברות בין העם הצ'כי והעם היהודי שזורה לאורך ההיסטוריה וכעת גם הדורות הבאים של העם הצ'כי ילמדו את האמת היחידה: ירושלים היא בירת ישראל וליבו הפועם של העם היהודי".

בישראל חווים פעמים רבות מצבים בהם גופים בינלאומיים מתעלמים ממציאותה של ישראל דוגמת פייסבוק שמקפידה לכתוב כל כפר ערבי שתהיו לידו אך לא את הערים היהודיות הגדולות ואפילו ווייז שפותחה בישראל אך מגדירה חלקים מישראל כלבנון או סוריה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר