יורדים עד עפר

פרובוקטורים חילונים יוזמים: מסיבת חילול שבת בבני ברק

עמוד פייסבוק חדש קורא לחילונים לקיים מסיבת חילולי שבת בבני ברק. מעל ל-100 בני אדם אישרו השתתפות באירוע עד כה. "משלמים מיסים עובדים כמו חמורים" התלוננו (חדשות)

אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: Kobi Gideon / Flash90)

מחאה חילונית בבני ברק? לאחר שפעילים חילונים איימו בימים האחרונים לבצע חילולי שבת במרכז העיר בני ברק כ"מחאה" על מניעת חילולי שבת בתל אביב, בשעות האחרונות נראה כי חלק מהפעילים לוקחים את האיום ברצינות ויוזמים פרובוקציה בעיר החרדית בעוד כשבועיים.

בעמוד פייסבוק שנפתח לצורך כך בשעות האחרונות תחת השם "מסיבת רחוב בבני ברק בשבת", נכתב כי "הגיע הזמן להפשיל שרוולים ולהילחם על החופש לחיות. אי אפשר לשתוק יותר להפרת הסטוס קוו . אי אפשר להגביל את תנועת האנשים בשבת וגם ביום חול בגלל גחמות פוליטיות חרדיות".

"זהו קול השעה לשפויים שעוד נותרו פה" קוראים החילונים שמאחורי העמוד, "למי שלא רוצה לראות את משמרות המהפכה של החרדים בת"א. שירתנו בצבא, עושים מילואים , משלמים מיסים עובדים כמו חמורים. הגיע הזמן להבהיר שמיעוט קיצוני לא ישלוט בנו! אנחנו שמניעים את המדינה הזאת נהיה בה חופשיים, או נילחם עד שנהיה כאלה".

"אני קורא לכם לבוא לבני ברק" כותב יוזם ההפגנה, "בשבת הבאה, עם מוזיקה , מגאפונים והרבה מצב רוח כדי להוכיח לכולם שהציבור החילוני לא פראייר ולא שקט. עברתם את הגבול ועכשיו שומרי הגבול יגיעו אליכם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר