רציניים מידי

חברת אלישרא אוסרת על צחוק בעבודה

צחוק בריא זה דבר חיובי אך בחברת הבת של אלביט מערכות הודיעו לעובדיה כי במהלך העבודה "אין לאפשר כינוסים וצחוקים שלא למטרות עבודה" (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
בניין אלישרא הישן בבני ברק (רוני שוצר, פלאש90)

העובדים באלישרא חברת הבת של אלביט מערכות קיבלו מכתב נהלים חדש שאוסר עליהם לצחוק במהלך העבודה. "יש לאכוף אווירת עבודה במעבדות ולא לאפשר כינוסים וצחוקים שלא למטרות עבודה", כך נכתב במכתב שנשלח לעובדי קו רכיבי המיקרוגל של אלישרא, חברת הבת של אלביט מערכות.

ב"כלכליסט" מדווחים כי השפה הנוקשה של הנהלת החברה כלפי העובדים בולטת בדרישות נוספות שנשלחו כבר בחודש מאי כדוגמת "על העובדים להחתים כרטיס עם תחילת עבודתם ולא לפני שתיית הקפה", או "יציאה להפסקת צהריים ב־13:10 ולא לפני".

החברה, העוסקת בפיתוח ובייצור מערכות לוחמה אלקטרוניות, מערכות שליטה ובקרה, מעסיקה 1,400 עובדים, שרגילים להתבטאויות מסוג זה מצד ההנהלה.

רק לפני כשנה עובדי אלישרא קיימו יומיים של שיבושי עבודה על רקע חששות לפיטורי עובדים וזעמו על דברים שאמר לטענתם סמנכ"ל הכספים בחברה ניר שני, בכינוס של מנהלי חטיבות, לפיהם "באלישרא יש 500 עובדים מיותרים. הם יושבים ומשייפים כל היום".

רק לפני כארבעה ימים דווח כי ועד העובדים באלישרא פועל להפסקת המעבר המתוכנן של עובדי החברה מהמתחם בבני־ברק למתחם החדש שבאזור התעשייה בחולון, על רקע טענות שחלק מעובדי הייצור שכבר עברו למתחם בחולון, נאלצים לעבוד בתנאי צפיפות.

באלישרא בחרו שלא להגיב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר