"לא ייתכן שיעקפו את הרבנים"

הגננות במודיעין עילית זומנו לכינוס חובה עם ראשי ישיבות

ועדת הרבנים לענייני חינוך והרב מאיר קסלר מארגנים כינוס חובה לגננות החרדיות במודיעין עילית בהשתתפות גדולי ראשי הישיבות. הסיבה: זעם על כינוס לגננות חרדיות של המחוז החרדי (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה (צילום: נתי שוחט - פלאש 90)

הכינוסים וההשתלמויות שעורך המחוז החרדי במשרד החינוך עבור הגננות החרדיות שלא בתיאום עם הרבנים והעסקנים זוכים לביקורת רבה בציבור החרדי.

אמש (רביעי) פרסם "כיכר השבת" על החלטתו של הגר"ע אוירבך לבטל את אישורו להשתתפות הגננות ביום עיון שכזה, זאת לאחר חשיפת "כיכר השבת" כי הגננות זומנו ליום עיון מטעם המחוז החרדי ועודכנו כי הכינוס נעשה באישורו ובברכתו של הרב אוירבך.

עוד בנושא:

ביום ראשון הקרוב צפוי להתקיים על ידי ועדת הרבנים לענייני חינוך שע"י מועצות גדולי התורה בשיתוף עם לשכתו של הגאון הרב מאיר קסלר רבה של מודיעין עילית כינוס חירום תחת הכותרת "חיזוק והתעוררות" המיועד עבור הגננות החרדיות.

בכינוס צפויים להשתתף הגאונים רבי משה הלל הירש ראש ישיבת סלבודקא וחבר מועצת גדולי התורה לצד רבי משה ברזובסקי ראש ישיבת סלונים וחבר ועדת הרבנים לעניני חינוך.

בנוסף צפויים לשאת דברים הגאון רבי דוד כהן ראש ישיבת חברון וחבר מועצת גדולי התורה, הגאון הרב מאיר קסלר והרב אליהו פרינדלנדר מנהל חינוכי בתלמודי תורה "תורת אמת" בבני ברק ו"דרכי יושר" במודיעין עילית.

הרבנים מבהירים כי השתתפות הגננות הינה חובה.

ל"כיכר השבת" נודע כי הגורם לכינוס המיוחד הנו כעסו של הרב קסלר על כינוס לגננות במודיעין עילית חרדיות שנעשה על ידי המחוז החרדי בניגוד לעמדתו תוך שתוכן דברי הנואמים לא היה מקובל עליו.

י והעסקנים המוסמכים ע"י גדולי ישראל בענייני החינוך ומעל לראשם ינסו לדבר עם קהל הגננות דברים שאינם מסוכמים ומותאמים", אומרים גורמים המעורבים בנעשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר