במעמד רב רושם

נחנכה מרפאת מאוחדת בשכונה החרדית ברחובות

את המעמד כיבדו בהשתתפותם רבה של רחובותה הרב שמחה קוק, מנכ"ל מאוחדת מר זאב וורמברנד, ובכירי מחוז דרום. מנכ"ל מאוחדת, כשהוא מלווה בבכירי ההנהלה, ערך ביקור אצל האדמו"ר מקרעטשניף שהעניק את ברכתו לפעילות (בריאות, שיווקי)

רב העיר רחובות בטקס פתיחת המרפאה. מאוחדת (צילום: יחצ)

באירוע רב רושם נחנכה השבוע מרפאת מאוחדת באזור החרדי ברחובות, במעמד רב העיר, הרב שמחה קוק, מנכ"ל מאוחדת מר זאב וורמברנד ובכירי מחוז דרום.

במרפאה שפתחה השבוע את שעריה ניתנים שירותי רפואת משפחה וילדים ושירותי מזכירות רפואית. את המרפאה מובילות המזכירות הנמנות על הקהילה החרדית הגב' שנייבוים והלוי, ומתאם קשרי הקהילה בעיר יהודה ארנפלד.

לקוחות המרפאה ייהנו משירותיו של ד"ר יובל פולטורק, מומחה ברפואת משפחה, שיעניק משירותיו למבוגרים וילדים מגיל צעיר.

צוות המרפאה ייקח כפרויקט את שמירת הבריאות של לקוחות מאוחדת: בדיקות תקופתיות, חיסונים, ושאר הפעילויות להעצמת ושמירת בריאות הלקוחות.

לצד פעילות המרפאה בשעות היום, פועל בשעות הלילה מוקד חירום ייחודי של ארגון "מרפאות בקהילה" בניהולו של מיכה שולם. מוקד החירום מעניק שירותי רפואת חירום בשבתות וימים טובים באמצעות צוות נכרי, ובכל ימות השבוע בשעות הערב, תפירות הדבקות חבישות וטיפול חיוני ומציל חיים.

בעיר רחובות קיימת קהילה חרדית גדולה כאשר מאוחדת היא המובילה במגזר החרדי בעיר. למאוחדת מרכזים רפואיים גדולים במרכז העיר, ובהם מרפאות ומכונים המעניקים שירות לעשרות אלפי לקוחות.

לצד המרכזים הרפואיים הגדולים של מאוחדת ברחובות, ולצד עשרות מרפאות רופאים עצמאיים בעיר, הקימה מאוחדת מרפאה מותאמת שתעניק שירות מותאם וייחודי, ותהווה פינה חמה לקהילה החרדית ברחובות.

במעמד חנוכת המרפאה השתתפו גם מנהל המחוז ד"ר יואב יחזקאלי, ד"ר דוד מורל מנהל תחום פרויקטים במאוחדת, דוד שורץ אחראי תחום מגזרים במאוחדת, ובכירי מחוז דרום של הקופה.

לאחר קביעת המזוזה בידי רבה של רחובות, נשא רב העיר דברי ברכה בהם שיבח את הנהלת מאוחדת על פעילותם. הרב העניק את ברכתו שהמרפאה תעסוק בעיקר בתחום שמירת הבריאות, ומניעת תחלואה: "מאוחדת היא הקופה הגדולה במגזר החרדי, ולמרות כל זאת טורח המנכ"ל ומגיע לחנוך כל מרפאה שנפתחת בעיר חרדית" אמר הרב קוק והוסיף כי "הדבר מוכיח את המסירות של המנכ"ל ופעילותו כדי שתהיה התאמה לצורכי המגזר החרדי. אני מאחל שירבו מנהלים כמוהו".

מנכ"ל מאוחדת מר זאב וורמברנד שנשא דברי ברכה ציין כי "מאוחדת מתאימה את עצמה לאופי המקום. במרפאה זו נותני השירות הינם מתוך הקהילה, והעובדה שמאוחדת מובילה ברחובות יש לכך סיבה טובה, אך היא גם מחייבת את מאוחדת להמשיך ולהוסיף שירותים בהתאמה".

וורמברנד הוסיף ואמר כי "בכל עיר שבה אנו פעילים, אני דואג להגיע למקום באופן אישי ולומד את הצרכים של כל קהילה וקהילה, ודואג שכל אחת תקבל את ההתאמות החשובות עבורם, כך עשינו גם כאן, ונמשיך להתרחב ברחובות על מנת להמשיך ולהעניק את שירותי הרפואה הטובים ביותר".

את האירוע הנחה חנוך דנציגר, מנהל מגזר חרדי מחוז דרום, שהביע את הערכתו למנכ"ל מאוחדת ולהנהלת המחוז על האמון הרב בפרויקט זה: "התגובות שהתקבלו מתושבי העיר, גם אלו שעדיין אינם חברי הקופה מוכיחות את הצורך במרפאה זו".

לאחר המעמד הגיע מנכ"ל מאוחדת מר זאב וורמברנד להתברך אצל האדמו"ר מקרעטשניף. המנכ"ל הגיע כשהוא מלווה בבכירי ההנהלה ובהם מנהל המחוז ד"ר יואב יחזקאלי, ד"ר דוד מורל מנהל תחום פרויקטים במאוחדת, כפיר מלול מנהל מרחב שפלה, דוד שורץ אחראי מגזר חרדי במאוחדת, חנוך דנציגר מנהל מגזר חרדי מחוז דרום ויהודה ארנפלד מתאם קשרי קהילה ברחובות.

במהלך המפגש סקר מנכ"ל מאוחדת מר זאב וורמברנד בפני האדמו"ר את פעילותה של מאוחדת במגזר החרדי, כמו גם שיתוף הפעולה הפורה עם חסידות קרעטשניף. המנכ"ל הדגיש בפני האדמו"ר את התאמתה המושלמת של מאוחדת לצורכי המגזר החרדי, ואת החשיבות שהוא רואה באיוש המרפאות החרדיות בצוותים מתוך הקהילה החרדית.

האדמו"ר ציין לטובה את גישתו של המנכ"ל וחזונה של מאוחדת והדגיש כי "יש חשיבות רבה לסייע לציבור ולהנגיש את כל צורכי הרפואה, כפי שעושה מאוחדת".

לאחר הביקור בירך האדמו"ר את המנכ"ל בהמשך הצלחה "שתישא חן וחסד בעיני כל רואיך ותמשיך לסייע לאנשים בצורה הטובה ביותר". בהמשך עברו בכירי מאוחדת להתברך מפי האדמו"ר לקראת השנה החדשה שבפתח, כשהאדמו"ר מברך בחום את העשייה הענפה לטובת הציבור ומאחל שבזכות זה יזכו לכתיבה וחתימה טובה.

אירוע הפתיחה ברחובות. צילום: יחצ
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר