תקיפת הרב הבלין

יו"ר ועדת חוץ וביטחון מקדם דיון בתקיפת חיילים ורבנים

ל"כיכר השבת" נודע, כי ח"כ אבי דיכטר, יו"ר ועדת חוץ וביטחון, מקדם כינוס דיון בעקבות התקיפה האלימה של הרב הבלין ורעייתו על רקע ההסכם בין חב״ד לצה״ל (פוליטי)

ישראל כהן | כיכר השבת |
חבר הכנסת דיכטר (צילום: מתוך facebook)

הפגיעה אמש של פעילי נטורי קרתא ברבה של קריית גת הרב הבלין, מבכירי רבני חב"ד, על רקע יוזמתו להסכם בין ישיבות חב״ד לצה״ל, מביאה היום (חמישי) להתגייסות אישים פוליטיים בכירים לגינוי האלימות כנגדו.

ל"כיכר השבת" נודע, כי ח"כ אבי דיכטר (ליכוד) יו"ר ועדת חוץ וביטחון, מקדם כינוס דיון של הוועדה הנחשבת, בעקבות התקיפה האלימה של הרב הבלין ורעייתו, זאת ביוזמת המטה החרדי בליכוד. הדיון צפוי להיערך תחת הכותרת: "מיגור ההסתה והאלימות סביב חיילי צה"ל החרדים ורבניהם", וצפויים להשתתף בו חברי כנסת מהסיעות השונות.

יעקב וידר, יו"ר המטה החרדי בליכוד וחבר נשיאות הליכוד, מסביר: "הסתה מובילה לאלימות, והדרך הפשוטה למנוע את האלימות - היא לעצור את ההסתה. אני מודה לידידי ח"כ אבי דיכטר, יו"ר ועדת החוץ והביטחון, על התגייסותו המיידית. עצוב מאוד שדווקא המפלגות שמתיימרות לייצג את הציבור החרדי שותקות מול אותו קומץ קיצוני ואלים שמכפיש את הציבור החרדי כולו".

בתוך כך, יו"ר האופוזיציה ויו"ר המחנה הציוני ח"כ יצחק הרצוג, שוחח היום ארוכות עם הרב הבלין. הרצוג אמר: "אני קורא למשטרת ישראל לפעול בכל האמצעים כדי לעקור משורש את התופעה המבחילה הזו ולעצור את הגורמים שהפעילו אלימות כלפי הרב ורעייתו אמש. אלה אותם גורמים המפעילים אלימות כדרך וכאמצעי לחץ בכל מאבק אותו הם מנהלים. הם אינם בוחלים באלימות גם כשמדובר בדמות רבנית ובגדול בתורה. אני מבקש להביע שאט נפש מהתנהגותם ולחזק את ידיך בשעות קשות אלה. אין לי ספק שתנועת חב"ד הידועה בנועם הליכותיה תמשיך לפעול לאחדות העם ולהבאת האחווה בין כל שדרות הציבור כפי שהורה הרבי כל השנים". הרב הבלין הודה בסיום שיחתו להרצוג, על דברי התמיכה והעידוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר