הקרב על השבת

מוביל המאבק החילוני: נגד מסיבה בבני ברק

מיקי גיצין, מייסד "ישראל חופשית" וממובילי המאבק החילוני בפרשת הרכבת, אומר בשיחה עם "כיכר השבת" כי הוא מתנגד למסיבת הפרובוקציה שמתכננים צעירים בבני ברק (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: ישראל כהן, כיכר השבת)

הפוסט שפורסם במהלך השבוע האחרון בעמוד הפייסבוק של תנועת "ישראל חופשית" בו איימו ב"מלחמה בציבור החרדי" בעקבות הפרסום בעיתון הארץ על כוונתו של השר אריה דרעי לחוקק חוק לאיסור פתיחת מרכולים ומקומות בילוי בשבת בתל אביב - עורר סערה רבה ותחושות קשות בקרב רבים מהמגזר החרדי שחשו כי יש מי שמתכנן כפיה חילונית וקיום פרובוקציות נגד הדת וההלכה.

אמש, בשעות הערב, פרסם הגולש אלון אברהם בדף הפייסבוק שלו על קיום מסיבת רחוב בשבת הבאה בבני ברק, במטרה להתגרות בתושבים ולפגוע ברגשות הציבור החרדי. תוך שעות, הודיעו מאות רבות של בני אדם על כוונתם להשתתף, והדף זכה לאהדה גדולה.

הערב (חמישי), אומר מיקי גיצין, מייסד "ישראל חופשית" בשיחה ל"כיכר השבת" כי הוא מתנגד לחלוטין ליוזמת עריכת מסיבת רחוב בלב בני ברק.

"המטרה שלנו הינה שאף ציבור לא יפגע ברגשותיו של הציבור האחר. שהדתיים יבינו שכמו שאנחנו מכבדים את השבת הדתית שלהם כך עליהם לכבד את השבת החילונית שלנו אך חלילה מלהתגרות אחד בשני" אומר גיצין. "יש לנו עמדות ותפיסות ברורות בנושא אולם לדבר הזה של התגרות מיותרת אנחנו מתנגדים לחלוטין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר