תיעוד בלעדי

צפו: האדמו"ר שיצא בשאלה וחזר בתשובה - התחתן

ר' אהרון לייב ברגר, ששימש כרב באוקראינה, יצא בשאלה, ושב בתשובה, התחתן באירוע צנוע במלון בירושלים. חבריו: "ראינו את הדמעות בעיניים שלו, פשוט מעמד נדיר". תיעוד (חדשות)

נחמן שטרנהרץ | כיכר השבת |
(צילום: משה נמני)

תיעוד: ר' אהרון לייב ברגר, מי ששימש רב בעיירה קורסטין שבאוקראינה, היה האדמו"ר של הקהילה, מנהיגה הבלתי מעורער, ואז למרבה הצער חזר בשאלה - ושוב התחזק והתקרב לשמירת תורה ומצוות, התחתן הערב (חמישי) במלון מרכז בירושלים.

עשרות מחבריו ואלו שהכירו אותו קודם שחזר בשאלה, הגיעו בכדי לשמוח אתו ברגעיו המאושרים. מי שכובד לסדר חופה וקידושין הוא הגאון רבי משה אבוחצירא, בנו של הבאבא ברוך והמועמד לתפקיד רבה של נשר.

נוכחים בשמחה מספרים על "התרגשות מיוחדת. כמי שמלווים אותו בשנים האחרונות, גם עבורו, מי שהיה כמנהיג רוחני ופרש ושוב התחזק, ראינו את הדמעות בעיניים שלו. פשוט מעמד נדיר".

כזכור, ימים לאחר שחזר בשאלה, בראיון בלעדי ל"כיכר השבת" אמר ברגר: "אני ודאי מבין את הטעות שעשיתי. אני מסתכל כל בוקר במראה ובוכה".

"אפילו כשלצערי הייתי בתוך מועדונים בשבת קודש, הייתי מתחבר עם בחורים יהודים נוספים שסרו מן הדרך והיינו מחזיקים ידיים יחד. הייתי אומר להם באידיש "יש ה' בעולם". ההורים שלנו יושבים בבית עכשיו ושרים זמירות שבת, ואנחנו כאן במועדונים עם הסיגריה בפה. לכולנו ירדו אז דמעות. היו כל הזמן געגועים, היה הרגשה שמשהו חסר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר