פרטים חדשים

"החשד בפרשת רה"מ - ניסיון לקבלת שוחד"

ערוץ 2 דיווח במהלך סוף השבוע כי החשד הראשוני בפרשה המרכזית והחדשה בעניינו של בנימין נתניהו הוא 'ניסיון לקבלת שוחד' על ידי ראש הממשלה. לשכת רה"מ: שקר מוחלט (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
בנימין נתניהו, מסתבך? (צילום: Marc Israel Sellem)

פרטים חדשים מהבדיקה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו נחשפו בסוף השבוע ב"אולפן שישי" בערוץ 2. לפי הדיווח של גיא פלג, הפרשה המרכזית שבנוגע אליה נבדקת האפשרות לחקור את נתניהו באזהרה היא "ניסיון לקבל שוחד", כך דווח.

בדיווח צויין כי מדובר לפי החשד הראשוני בניסיון של ראש הממשלה לקבל שוחד באופן אישי ולא באמצעות בנו או רעייתו. עוד דווח כי אין חשד להתיישנות של העבירה לכאורה, זאת מאחר והמקרה המדובר אירע בעת האחרונה.

בלשכת ראש הממשלה הגיבו לדיווח: "מאז ניצחון נתניהו בבחירות האחרונות, ואף עוד לפניהן, גורמים עוינים לראש הממשלה, עושים מאמצים כבירים כדי להביא להפלתו של ראש הממשלה על ידי הטחת האשמות סרק".

"גורמים אלה בתקשורת, וסוכניהם, מפעילים לחצים בלתי פוסקים על המשטרה, הפרקליטות והיועץ המשפטי לממשלה כדי שיפתחו בחקירה פלילית נגד ראש הממשלה. טענות הסרק שלהם הן שקר מוחלט והן מתבררות כעורבא פרח. אנו חוזרים ואומרים: לא היה כלום, לא היה כלום - כי אין כלום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר