מכשיר מסוכן

סכנת הגלקסי: "רכב עלה באש בגלל מכשיר שהתפוצץ"

בפלורידה נפתחה חקירה לאחר שרכב עלה באש והתפוצץ בעקבות מכשיר גלקסי שהושאר בטעינה בתוך הרכב, אף אדם לא נפגע. סמסונג: תחזירו את המכשירים שקניתם (דיגיטל)

הרכב שעלה באש (צילום: מתוך פייסבוק)

מה עובר על הענקית הקוריאנית סמסונג? רק לפני כשבוע הודיעה ענקית הטכנולוגיה סמסונג על ריקול ועצירת המכירות של מכשיר הדגל של החברה, הגלקסי נוט 7, וכבר מתפרסם אירוע חמור נוסף הנקשר לחברה ולמכשיר הדגל שלה.

בפלורידה נפתחה חקירה לאחר שרכב עלה באש והתפוצץ בעקבות מכשיר גלקסי שהושאר בטעינה בתוך הרכב. למרבה המזל, משפחת דורנצ'ר לא שהתה ברכב בשעת הפיצוץ, אולם התמונות מהזירה שהופצו ברשת נראות קשות במיוחד.

בפוסט שפרסם נייתן, בעל הרכב, בחשבון הפייסבוק שלו, הוא סיפר כי השאיר את מכוניתו מותנעת ואת המכשיר בטעינה בזמן שהכניס את הקניות שערך לביתו. זמן קצר לאחר מכן, כשחזר לרכב, הוא גילו אותו עולה באש.

מה שנשאר ממכשיר הדגל של סמסונג (צילום: מתוך פייסבוק)

בסמסונג הגיבו כי הם מודעים לאירוע וחוקרים את המקרה. "בטיחות הלקוחות - בראש סדר העדיפויות של סמסונג" נטען. החברה הוסיפה וביקשה ממי שמחזיק בגלקסי נוט 7 לגשת לסניפי החברה ולהחליף את המכשיר בחדש.

זה לא המכשיר הראשון של סמסונג שמתפוצץ. החברה דיווחה עד כה על עשרות מכשירים מסוג גלקסי נוט 7 שנמצאה אצלם בעיית סוללה. לפני כשבוע הודיעה החברה על ריקול למכשיר המדובר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר