"הם פגעו ברבי"

הרב הבלין: "אמרו שיחתכו אותי לחתיכות ודיברו נגד הרבי"

הרב משה הבלין, שהותקף בביתו על ידי קיצונים, אומר בראיון ל"כיכר השבת" כי ההטרדות נמשכו גם בסוף השבוע: "דיברו קללות ונאצות". האם רב חב"די עומד מאחורי המתקפה? כל הפרטים (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: שמוליק סופר, באדיבות COL)

המתקפה על הרב משה הבלין, רב העיר קריית גת ומרבני חב"ד הבכירים, אותה ביצעו גורמים המזוהים עם קיצוני "העדה החרדית" ככל הנראה בשל תמיכתו בהסכם בין ראשי ישיבות חב"ד לצה"ל בעניין מעמדם של תלמידי הישיבות, גורמת לסערה בחסידות.

בשיחה עם "כיכר השבת", מספר הערב (מוצ"ש) הרב הבלין כי גם בסוף השבוע המשיכו ההטרדות כנגדו. "גם אמש לא היה רגוע בכלל. הם אמרו לי שיחתכו אותי לחתיכות ודיברו קללות ונאצות רח"ל שאין הדעת סובלתן נגד הרבי מליובאוויטש".

"מילא שמשמיצים אותי" ממשיך הרב הבלין, "אבל לפגוע ברבי? זה כבר חציית קו אדום ממש". לדבריו: "יש לי את הטלפונים שלהם ואני פניתי למשטרה שתפתח בחקירה".

מכתב הרבנים בעד הרב הבלין (סריקה)

הרב מספר כי "ברוך ה' יש לי תמיכה מקיר לקיר, רבני קריית גת, בהם רבני הקהילות של חסידויות גור, בעלזא, בויאן וסלונים ורבני עדות המזרח ועוד חתמו על כרוז תמיכה בי, ברוך השם".

הרב הבלין מסרב לאשר את טענתם של גורמים בסביבתו, כביכול אחד מרבני וראשי ישיבות חב"ד עומד מאחורי המתקפה נגדו: "אני לא אומר כלום, אני לא רוצה שיתבעו דיבה. המשטרה פתחה בחקירה מקיפה ואני מקווה שתמצא את האשמים".

ל"כיכר השבת" נודע, כי גורמים בחסידות טענו בסוף השבוע כי אחד מראשי הישיבות בחב"ד, המתנגד להסכם שנחתם עם צה"ל, נפגש לאחרונה עם אדמו"רים וגורמים בעדה החרדית ו"קיים חשש שזה מה שגרם למתקפה נגדו", כך לפי אותם גורמים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר