רופא אישי או שומר ראש?

הדמות המסתורית שצמודה לקלינטון ועוררה ספקולציות

דמותו המסתורית של אחד מאנשיה של הילארי קלינטון והשאלות לגבי תפקידו, עוררו ספקולציות רבות, לאור השמועות על מצבה הבריאותי של המועמדת לנשיאות (חדשות, בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
קלינטון ושומר הראש המסתורי (צילום מסך טוויטר)

מצבה הבריאותי של המועמדת לנשיאות מטעם הדמוקרטים, הילרי קלינטון מעורר ספקולציות רבות. מזה שבועות ארוכים מתקיימת בארה"ב סערה לגבי זהותו של אדם שחור גדול ממדים המלווה את הילרי קלינטון לכל מקום כמעט. התאוריות לגבי זהותו ותפקידו החלו להתרבות כאשר זינק על הבמה לאחר שפעילי זכויות בעלי חיים הפריעו לנאום של קלינטון בלאס ווגאס, ב-4 באוגוסט ונראה במצלמות כשהוא מניח את ידו על כתפה של קלינטון, טופח על שכמה מספר פעמים ואומר לה "את בסדר. המשיכי לדבר"

קמפיין קלינטון מסר שהוא אחד משומרי הראש של קלינטון, המועסקים מטעם השירות החשאי. אולם המתנגדים לקלינטון סירבו לקבל את ההסבר, וציינו כי התנהגותו אינה מתאימה כלל להגדרת התפקיד של שומר ראש, שלא אמור לגעת כלל באישיות שהוא שומר עליה אלא אם מדובר במצב של סכנת חיים.

בשבוע שעבר ליווה אותה כאשר נאלצה לקטוע מפגש עם עיתונאים על סיפון המטוס שלה – בגלל התקף שיעול קשה בו לקתה גם בנאום נוסף. בצילומים אחרים, הוא תומך בה כשהיא מתקשה לעלות במדרגות. אירועים אלה ואחרים גרמו לספקולציה, שמא מדובר באדם המתפקד גם כרופא שלה. לכך נוספה טענה שהחפץ השחור הגלילי שהחזיק בידו כשליווה אותה מהבמה בלאס ווגאס הוא מזרק המכיל דיאזפאם, סם הנוגד חרדה ופרכוסים.

אך ברשת פוקס פורסמה בסוף השבוע זהותו האמיתית של "שומר הראש" ומתברר כי מדובר בסוכן השירות החשאי טוד מאדיסון, המשמש אכן כראש צוות שומרי הראש של קלינטון. "מזרק הדיאזפאם" היה בסך הכל פנס, באמצעותו האיר מאדיסון את דרכה של קלינטון דרך מעבר חשוך מאחורי הקלעים. אך ככל הנראה הכשרתו היא גם רפואי לאור הצרכים של קלינטון.

למרות הפרכתן של מרבית התיאוריות על איש המסתורין, השאלות לגבי מצב בריאותה של קלינטון ממשיכות לרחף באוויר, במיוחד לאחר התקפי השיעול הקשים והפומביים שסוקרו ע"י כל כלי התקשורת בארה"ב, והתנהגויות נוספות שמעלות תמיהות לגבי מצבה הבריאותי.

כזכור, אתר אינטרנט רפובליקני הציע מיליון דולר, למי שיעז להדליף את התיק הרפואי האישי של המועמדת הדמוקרטית לנשיאות הילרי קלינטון. בעלי האתר השמרני TruePundit.com החלו את הצעתם המקורית בסכום נמוך בהרבה - 50 אלף דולר - לאחר כמה תיעודים שעלו לרשת מכנסי בחירות של קלינטון, בהם היא נראית שלא במיטבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר