הנחת אבן פינה לשכונת רמת בת שבע ביישוב החרדי מיצד

הונחה אבן הפינה לשכונת רמת בת שבע על שם הרבנית בת שבע קנייבסקי ע"ה. בשכונה ייבנו עשרות יחידות דיור לחרדים. את המעמד כיבדו ח"כ הרב יעקב אשר שאף הכריז על הקמת סניף דגל התורה ביישוב וכן ראש המועצה דוידי פרל, סגנו מר משה סוויל, ונציגי חברת אריאל יזמות – החברה הבונה את הפרויקט (נדל"ן, שיווקי)

ח"כ אשר יוצק את אבן הפינה בשכונה החדשה (צילום: יחצ)

במעמד רבנים ואישי ציבור ובתחושת שליחות הונחה אבן הפינה לשכונת רמת בית שבע ביישוב החרדי מיצד בה ייבנו עשרות יחידות דיור לבני המגזר החרדי.

בטקס רב הרושם שנערך השבוע השתתפו ח"כ הרב יעקב אשר, ראש מועצת גוש עציון מר דוידי פרל סגן ראש המועצה מר משה סוויל מר טוביה לבקוביץ בעלים של חב' אריאל יזמות הבונה את שכונת רמת בת שבע והנהלת הישוב המעמד נערך גם בהשתתפות עשרות תושבי היישוב והרוכשים.

לשיאו הגיע הטקס בעת שהקריא מזכיר הישוב הרב אלחנן פרומר את מגילת היסוד.

חבר הכנסת הרב יעקב אשר הדגיש בדברי הברכה שנשא את התפעלותו מתושבי היישוב ומאיכות החיים הנפלאה במקום, והבטיח שחברי הכנסת של דגל התורה יעמדו לצד היישוב החרדי המתפתח ככל שיידרש.

בנוסף, ח"כ אשר גילה כי פנה לראש המועצה על מנת ליצור שיתוף פעולה כדי להעניק ליישוב את כל הכלים הדרושים להתפתחותו המואצת, והכריז על פתיחת סניף רשמי של תנועת דגל התורה ביישוב מיצד וכי יש בישוב מיצד את כל האפשרויות להפוך לעיר ואם בישראל עבור ציבור בני תורה.

ראש המועצה מר דוידי פרל ציין בנאומו כי זו הנחת אבן הפינה הראשונה ביישוב וכי יהיו עוד שכונות נוספות תוך שהוא מבטיח את עזרתו בקידום הבנייה ככל שיידרש.

בסיום האירוע התקיימה פגישה בין הנהגת היישוב לח"כ הרב יעקב אשר במהלכה הציגו הנוכחים את חזון ההתפתחות של היישוב.

ביישוב המרוחק כחצי שעת נסיעה מירושלים נבנים עתה עשרות יחידות דיור בבניה איכותית בידי חברת אריאל יזמות וקיימות תוכניות עתידיות לבניית מאות יחידות דיור נוספות.

בין מוסדות החינוך המפארים את היישוב, תלמוד תורה בנשיאות מרן הגראי"ל שטיינמן.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר