הקריסה

קלינטון ביטלה נסיעה; הרופאה: "היא חולה בדלקת ריאות"

הרופאה של הילרי קלינטון עדכנה הלילה כי היא אובחנה ביום שישי סובלת מדלקת ריאות. יועץ במטה הקמפיין מסר כי קלינטון ביטלה נסיעה מתוכננת - כחלק מהקמפיין - ליומיים לקליפורניה (אקטואליה)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
ההתמוטטות (צילום: מתוך ynet)

הקריסה הגדולה של הילרי קלינטון, המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארצות-הברית, שתועדה בסרטון וידאו ממשיכה להכות גלים ברחבי העולם.

מטה הקמפיין של קלינטון פרסם הלילה (שני) הודעה מהרופאה שלה, ד"ר ליסה בארדק, לאחר שבדקה את קלינטון בביתה בצ'פקאווה.

הרופאה עדכנה כי קלינטון סבלה משיעול מתמשך וביום שישי אובחנה כחולה בדלקת ריאות. קלינטון קיבלה אנטיביוטיקה והתבקשה לנוח ולמעט בהופעות בקמפיין.

הרופאה הוסיפה ומסרה כי במהלך הטקס אתמול - אותו עזבה קלינטון רגע לפני שהתמוטטה - היא סבלה מחום והתייבשות. הרופאה סיכמה ואמרה כי "בחנתי אותה והיא החזירה לעצמה נוזלים ומתאוששת יפה".

יועץ במטה הקמפיין מסר כי קלינטון, שהייתה אמורה לצאת היום ליומיים לקליפורניה לצורך אסיפת בחירות וכנסי התרמה, ביטלה את הנסיעה המתוכננת בשל דלקת הריאות.

התקשורת בארה"ב וברחבי העולם מנתחת האם סרטון ההתמוטטות שפורסם אמש יגרום לקלינטון להפסיד את הבחירות, הן בגלל מצבה הבריאותי והן בשל בעיית האמינות שהתעוררה בעקבותיו.

ב"וושינגטון פוסט" פורסמה כתבה תחת הכותרת "הבריאות של קלינטון הפכה לעניין אמיתי".

אמש, לאחר הדרמה התקשורתית סביב עזיבתה את הטקס בניו יורק וההתעלפות, נמסר ממטה הקמפיין כי קלינטון סבלה מהחום אך חשה יותר טוב. לאחר שנחה, היא יצאה מדירת בתה צ'לסי ונופפה לשלום לכתבים ואמרה: "אני מרגישה נהדר, איזה יום יפה".

מצבה הבריאותי של קלינטון הפך לנושא במערכת הבחירות, לאחר שיריבה, דונלד טראמפ - המועמד הרפובליקני לנשיאות, רמז לאחרונה רבות כי קלינטון לא כשירה בשל מצבה הבריאותי. לפני כשבוע הותקפה קלינטון בשיעול עז במהלך כנס בחירות בקליבלנד ואל הצליחה להשלים שני משפטים ברצף. "בכל פעם שאני חושבת על טראמפ אני נתקפת אלרגיה", תירצה טראמפ את הרגעים המביכים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר