ראש ממשלת המיעוטים

נתניהו משבח את המוסלמים: "גם לכם יש יראת שמים"

בברכה "מקורית" משהו לרגל חג הקורבן החל היום, מפרסם ראש הממשלה את ברכתו לחוגגים בישראל, ומשתפך עם איחולים לבביים - ושבחים מן הגורן ומן היקב (פוליטי, ברשת)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
האזהרה ביום הבחירות, מפני הערבים הנוהרים באוטובוסים להצביע (צילום: מתוך facebook)

חג הקורבן, עיד אל-אדחא, המצויין על ידי המוסלמים - חל היום (שני), וראש הממשלה בנימין נתניהו זכר לפרסם בדף הפייסבוק שלו - הפחות נצפה, של 'ראש ממשלת ישראל' - ברכה לבבית המיועדת לאזרחי המדינה המוסלמים (והדרוזים):

נתניהו כותב: "לרגל חג הקורבן, עיד אלאדחא, אני שמח לברך את אזרחינו המוסלמים והדרוזים בברכת חג שמח – كل عام وأنتم بخير – כול עאם ואנתום בח'יר".

"בחג מעלים על נס ערכים שגם הדת היהודית מקדשת: יראת שמיים, משפחתיות ועזרה לזולת", טורח ראש הממשלה לשבח, וממשיך: "זוהי דוגמה נוספת לדברים הרבים המאחדים בינינו בחיינו המשותפים במדינת ישראל. אני מאחל לכם ולמשפחותיכם כל טוב וחג שמח", הוא מסיים.

כזכור, מאז אמירתו השנויה במחלוקת של נתניהו ביום הבחירות לפני כשנה וחצי אודות "הערבים שנוהרים באוטובוסים לקלפיות", שנועדה - ויש הטוענים שאף הצליחה - לשנע את מצביעי הימין המנומנמים לקלפיות, טורח נתניהו בכל הזדמנות להפריך את המיתוס שנוצר בעקבותיה שהוא לוקה בגזענות - מיתוס שגם נשיא ארה"ב ברק אובמה רמז אליו די בבירור בכמה הזדמנויות.

לא פלא, לפיכך, שכל מועד המקודש למיעוטים הלא-יהודים השונים, זוכה להתייחסות מיידית של ראש הממשלה, כאחרון האדוקים, שאת שנת הלימודים הוא פתח לעין המצלמות בביקור בכפר טמרא, וכעת - עד ל"יראת שמים" הוא מגיע בניסיון לקושש שבחים מקוריים להבעת הערכתו למוסלמים החיים בישראל.

נתניהו פותח את שנת הלימודים בכפר טמרא (צילום: מתוך facebook)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר