חשד לקבלת שוחד

הוארך מעצרו של שמעון שר ביומיים נוספים

הרב שמעון שר, יו"ר ועדת המשנה לתכנון ובנייה בנתניה, העצור בחשד למעורבות בפרשת השחיתות בעיר - הובא היום לבית המשפט לבקשת המשטרה להאריך את מעצרו (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
בבית המשפט (צילום: Avi Dishi/Flash90)

הרב שמעון שר, יו"ר ועדת המשנה לתכנון ובנייה בנתניה, העצור בחשד למעורבות בפרשת השחיתות בעיר - הובא היום (שני) לבית משפט השלום בראשון לציון, בידי המשטרה שביקשה להאריך שוב את מעצרו, ואכן אושרה ההארכה - בהסכמה - ביומיים נוספים, עד ליום רביעי.

כמו כן שחרר בית המשפט לבקשת היחידה ובהסכמת הצדדים שניים מהחשודים הנוספים בפרשה, בתנאים מגבילים המצויים בסמכותו ובהם מעצר בית מלא למשך 12 ימים, תנאים כספיים ועוד.

יצויין, כי זוהי הארכת המעצר השניה של שר: ביום חמישי האחרון כבר הוארך מעצרו פעם אחת, לאחר שנעצר לראשונה במהלך חקירתו בתחילת השבוע שעבר

כזכור, על פי החשד, ראש עיריית נתניה מרים פיירברג וסגנה החרדי שמעון שר, ששימש עד לאחרונה כסגנה ומכהן כיו"ר ועדת המשנה לתכנון ובנייה בעיר, לקחו שוחד מקבלנים ומיזמים, ובתמורה - קידמו פרויקטים. פיירברג נחקרה באזהרה ביחידת להב 433 גם בנוגע למלון קוראל בעיר, אחד המתחמים היקרים בנתניה.

עוד דווח, כי היא רכשה בו שותפות בדירה, אבל לפי החשד הסתתרה מאחורי עורך דין שרכש בפועל את הנכס. לדבריה, הסיבה לשימוש בו הייתה דווקא כדי להסתיר מהיזם את הקשר שלה כדי שלא יידע ויבקש לסייע לה, או לחילופין יבקש את עזרתה. מעצרה של פיירברג הוארך כבר אתמול עד ליום שלישי השבוע.

גם עורך הדין החרדי הרב אברהם גוגיג, שייצג בעבר את פיירברג - מי ששימש בעבר כמנהל ישיבת 'ראדין' בעיר - נעצר בגין חשד למעורבותו בפרשת השחיתות, ואמש אף פורסם בחדשות 2, כי הוא שלח מסרון לעיתונאי שחשף את הפרשה, בו הזהיר אותו: "ישמור השם מקפידא של תורה. אני לא מכיר כאלו שיצאו מזה טוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר