תנופת בנייה

תפילת פועלי "בית וי'זניץ": לְשֵׁם קְדֻשַּׁת בֵּית הַכְּנֶסֶת | תיעוד

בויז'ניץ עמלים לסיים את יציקת שלב א' ב"בית ויז'ניץ" לקראת הימים הנוראים כדי להרחיב את בית המדרש הקיים. הפועלים העובדים במקום נושאים מדי בוקר תפילה מיוחדת (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אחד הפועלים נושא תפילה (באדיבות המצלם)

בצל ההכנות לקראת חגי תשרי הקרבים ובאים, בהם צפויים להסתופף בצל האדמו"ר מויז'ניץ אלפי חסידים שיקבצו ויבואו מכל רחבי תבל, נרשמת תנופת בנייה משמעותית בימים האחרונים באתר הבנייה של בית המדרש הגדול של החסידות במרכז קרית ויז'ניץ.

האחראים על הבנייה פועלים במטרה לסיים את עבודת יציקת שלב א' של קומת בית המדרש הגדול החדש שיסופח השנה לבית המדרש הקיים שיורחב משמעותית ויוכל להכיל את הקהל הגדול.

כפי שפורסם ב"כיכר השבת" עבודות הבנייה באתר "בית ויזניץ" מבוצעות ע"י חברת הבנייה 'הר כביר', חברה המתהדרת בעובדת היות עובדיה יהודים יראי שמים ושומרי תורה ומצוות ומוכרת בזכות המיומנות הרבה שלה לסיים פרויקטים רחבי היקף במינימום זמן.

יצויין כי חוברה תפילה מיוחדת עבור העובדים הנאמרת מידי יום לפני תחילת העבודות כאשר הפועלים רואים זכות בכך שמסייעים לבניית בית מקדש מעט.

הנקלע למתחם הבנייה לא יוכל שלא להשתאות למראה שלדי הקומות התחתונות המתנוססות בשלב א', במקביל לעבודות החפירה במתחם הנוסף המוגדר כשלב ב'.

השלב השלישי, מסבירים גורמים בחסידות הוא שלב חיבור שטח בית המדרש הקיים לשני המתחמים בשלבים הראשונים, מה שיהפוך את בית המדרש למפלס אחד בן כשלושת אלפים מ"ר. שלב זה מתוכנן לאמצע החורף הבא כשתקוות העסקנים הוא לסיים את שלד בית המדרש הגדול עד לחודש תשרי תשע"ח.

במקביל, בחורף יחנכו בויז'ניץ בית מדרש זמני בקומת המרתף שבנייתו מושלמת בימים אלו ואשר עתיד לשמש את החסידות עד להשלמת בניית בית המדרש הגדול.

האדמו"ר מויז'ניץ אף צפוי לצאת מיד אחרי החגים למסע ממושך בארה"ב על מנת לגייס את הסכומים הרבים הנדרשים להשלמת העבודות מנגידים ומידידי בית ויז'ניץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר