בכירי מד"א הכשירו את שלוחי חב"ד ברוסיה להציל חיי אדם

מחלקת ההדרכה של מגן דוד אדום העבירו קורס עזרה ראשונה לשלוחי חב"ד ברוסיה ובאוקראינה. קבלת פנים למנכ"ל מד"א ובכירי הארגון נערכה בלשכת רבה הראשי של רוסיה, הרב לאזאר (בריאות, שיווקי)

הכשרת מד"א להצלת חיים לשלוחי חב"ד ברוסיה (צילום: יחצ)

שלוחי חב"ד ברוסיה רכשו ידע בהצלת חיים על ידי צוות מגן דוד אדום שטס במיוחד לרוסיה. עקב המרחקים וזמני ההגעה הגדולים לצוותי החרום המקומיים, נלמדו תכנים במגוון רב של נושאים מצילי חיים, לבקשת השלוחים.

עם סיום הקורס המושקע במוסקבה, נערכה בלשכת רבה הראשי של רוסיה הגאון רבי בערל לאזאר קבלת פנים לבכירי מד"א, המנכ"ל רמ"ג אלי בין, סמנכ"ל מבצעים גיל מושקוביץ ומדריכי הקורס, שגיא אברמוב ואיציק אסרף שהגיעו במיוחד לצורך הכשרת שלוחי חב"ד.

החניכים שסיימו את הקורס בהצלחה משמשים כשלוחי חב"ד בסיביר, אוקראינה ומוסקבה והם מצטרפים לצוות מתנדבים ותיק בראשות ר' שניאור הלפרין, המנהל את 'הצלה מוסקבה' במסירות ובהצלחה רבה.

בטקס מיוחד שנערך במוסקבה שברוסיה בהשתתפות רבי מנחם מענדל קוטלרסקי מהמרכז לענייני חינוך (חב"ד), העניקו מנכ"ל מד"א, רב מגן – אלי בין וסמנכ"ל מבצעים במד"א, מגן – גיל מושקוביץ ל 12 מסיימי הקורס, בהם: ברוך אייזמן, אפרים בלוי, לוי בן שחר, אברהם גבירץ, אלימלך ויסברג, זלמן זקלס, מענדל זקלס, אברהם זקס, יעקב ליפש, שמואל קופרמן, אלעזר קעניג ושניאור שניאורסון תעודות מגישי עזרה ראשונה ותיקי חובש. כמו כן, הוענק מכשיר החייאה (דפיברילטור) למתן שוקים חשמליים למתנדבים שיוכלו להציל חיים ברוסיה.

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "למגן דוד אדום קשר חם וטוב עם חסידות חב"ד בארץ ובעולם, אני רואה חשיבות עליונה להגיע אל שלוחי חב"ד מעבר לים העוסקים בעבודת קודש גשמית ורוחנית במשך 24 שעות ביממה בכל פינה בעולם. על מנת להרחיב את הידע ולהכשיר אותם גם בהצלת חיים של ממש, הדרכנו את קבוצת השולחים החלוצה שעברה בהצלחה את ההכשרה ובעזרת השם נמשיך בפרויקט החשוב הזה במקומות נוספים על מנת לקיים את דברי חכמנו: "כל המציל נפש אחת בישראל כאילו הציל עולם ומלואו".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר