"יער" מריחואנה נחשף על ידי המשטרה

משטרת ישראל איתרה בעקבות מידע מודיעיני שדה מירחואנה גדול ובו כ-30 שיחים של הצמח. במקום נעצרו אב ובנו ומעצרם יוארך היום בבית משפט השלום בנצרת (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

בפעילות יזומה שבוצעה על ידי שוטרי משטרת ישראל בעקבות מידע מודיעיני בוצעו תצפיות ומארבים על שדה מריחואנה באזור יישוב בגליל המערבי.

לאחר מספר ימי פעילות הבחינו הבלשים בשני גברים המגיעים לכיוון שיחי המריחואנה וגוזמים את השיחים. מעצרם של השניים בוצע במקום והוברר כי מדובר באב ובנו (25,50). בשדה המריחואנה אותרו: 30 שיחים בגובה 1.5 מטר. החשודים יובאו הבוקר (ג') להארכת מעצרם בבימ"ש שלום בנצרת.

זו לא הפעם הראשונה שהמשטרה תופסת "יערות" סמים, לפני כחודשיים בפעילות מודיעינית מבצעית של משטרת ישראל בבאר יעקב, נחשפה בחצר בית פרטי מעבדת הידרו לגידול מריחואנה המבוססת על מכולות מטען ממתכת שנקברו בשלמותן מתחת לאדמה. במעבדה נמצאו למעלה ממאתיים צמחים בוגרים עם תפרחות מריחואנה ומערכות מתקדמות של תאורה, אוורור, השקיה וסינון מים.

בלשי המשטרה שהגיעו אל הבית סרקו את גינת הבית בסיוע כלבי סמים שחשפו את פתח המעבדה שהיה מוסווה בשכבת אדמה. במקום נעצר חשוד בן 29 המתגורר במקום והוא הועבר לחקירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר