איווט תוקף - וחוטף

שר הדתות: "כדאי שליברמן ילמד קודם את תפקידו כשר הביטחון"

אביגדור ליברמן, שר הביטחון, תקף אתמול את שליטת הרבנות והמועצות הדתיות על החיים האזרחיים בישראל, וכעת, בראיון ל"כיכר השבת", מגיב לראשונה שר הדתות לדברים (פוליטי, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
השר דוד אזולאי (צילום: כיכר השבת)

שר הדתות דוד אזולאי (ש"ס) מתייחס הבוקר (שלישי) למתקפה של שר הביטחון אביגדור ליברמן כנגד הרבנים שלדבריו הם הבעיה בישראל וכנגד המועצות הדתיות שלדתו נועדו לסדר תפקידים למקורבים.

בשיחה עם "כיכר השבת" אומר השר אזולאי: "אני מציע לשר ליברמן, שנמצא בתפקיד שלו תקופה קצרה מאוד, שילמד את התפקיד, זה חשוב מאוד. הוא עוסק בנושא הביטחון, ככל שילמד ככה הוא יצליח בתפקיד".

קראו עוד: שר הביטחון של ישראל מתרברב: נהנה מאוכל טרף

"לגבי שירותי הדת", אומר שר הדתות, "אולי הוא אמר זאת מחוסר ידיעה. ולכן הצעתי אליו, שלפני שהוא אומר דברים מחוסר ידיעה, שיכיר מקרוב את שירותי הדת במדינת ישראל. אני אשמח ללוות אותו בכל מקום שירצה, בכדי שיכיר מקרוב מה עושים ראשי המועצות הדתיות, הרבנים, הקברנים ואנשי הכשרות".

באשר לאמירה הספציפית של ליברמן כנגד הרבנים אומר אזולאי: "אני לא יודע איזה רבנים הוא מכיר. אני מכיר רבנים שעובדים יום ולילה ועושים מלאכת קודש. עוסקים בשלום בית, בחינוך ובקירוב לבבות. אני לא יודע לאיזה רבנים הוא הלך, אני מכיר רבנים מסוג אחר. מציע להכיר לו כמה רבנים כאלו".

יש תחושה שאם יאיר לפיד היה אומר את הדברים הוא היה מותקף, אבל כשמדובר באיווט אתם שותקים

"קודם כל אתה רואה שאני מגיב. דווקא ליאיר לפיד אני לא הגבתי. כשכולם הגיבו לו אני לא הגבתי. אבל כשליברמן מדבר נגד המשרד שלי מחוסר ידיעה, כשהוא לא מכיר, אני לא יכול להישאר חייב, ואני מגיב".

לסיום, נשאל השר אזולאי על ההתבטאות של ראש הממשלה בנימין נתניהו נגד הרב הראשי הגאון רבי דוד לאו, שלדבריו נאבק בנושא השבת על הראש שלו בכדי לנהל קמפיין פריימריז. לדברי אזולאי: "אני חושב שרבנים לא צריכים פריימריז, רבנים נבחרים בלי פריימריז. זה התפקיד שלהם. כשמדברים על 'פיקוח נפש', הרבנים עושים את מלאכתם נאמנה וצריך לחזק את ידיהם. צריך לתת להם לעשות את עבודתם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר