לא רק 'מוגן פלוס'

'נתיב' הודיעה ללקוחות: ועדת רבנים תפקח על המסלול הרגיל

לאחר הודעת בד"צ בני ברק כי יפקח רק על מסלול 'מוגן פלוס' של חברת 'נתיב', מודיעה החברה לאלפי הלקוחות כי בהכוונת גדולי ישראל הוקמה ועדת רבנים חדשה שתפקח על הסינון במסלול הרגיל (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
המכשירים של נתיב (צילום מסך / אתר החברה)

השינויים במסלולי הסלולר של חברת 'נתיב', כפי שנחשף ב"כיכר השבת", יוצאים לדרך. לצד הודעת רבני בד"צ בני ברק כי הפיקוח שלהם מעתה ואילך יהיה רק על תוכנית 'נתיב פלוס', מקימים ב'נתיב' ועדת רבנים חדשה שתפקח על המסלול הרגיל.

בשעות הצהריים (שלישי) קיבלו אלפי מנויי החברה הודעה כי מעתה ואילך הפיקוח של רבני בד"צ בני ברק יהיה רק על מסלול "מוגן פלוס".

בהודעה מטעם החברה, כותב הרב יצחק לווינשטיין, מזכיר בוועדת הפיקוח, כי "רבני ביד"צ ב"ב הודיעו כי הפיקוח מטעמם, יהא מעתה רק על מסלול "מוגן פלוס". במסלול זה יהיו קבוצות הווטסאפ ללא סרטונים ועד שלש קבוצות".

אלא שבחברה ממהרים להרגיע את הלקוחות במסלול הרגיל ומבהירים כי גם הוא יהיה תחת פיקוח של וועדה שהורכבה ממפקחים תלמידי חכמים המתמצאים בתחום.

בהודעה שנשלחה ללקוחות נאמר כי "ומאחר וגם במסלול הרגיל נדרש פיקוח על החסימה מהאינטרנט הפרוץ ועל האפליקציות השונות, על כן - לאחר שאלת פיהם של גדולי ישראל שליט"א, הוחלט למסור את הפיקוח על כך לוועדה שהורכבה ממפקחים תלמידי חכמים המתמצאים בתחום, ועומדים בקשר מתמיד עם גדולי הרבנים שליט"א, לצד אנשי מקצוע מהבכירים בתחום".

הוועדה תישא את השם "ועדת הפיקוח המיוחדת למכשירים מוגנים". בהודעה הובהר כי "המסלול נועד לאלו המוכרחים לעבודתם יותר מאשר ניתן במסלול מוגן פלוס".

כפי שדווח בהרחבה ב"כיכר השבת", הבוקר פרסמו הרבנים מרדכי בלוי ושלמה לוינשטיין "הודעה לציבור" בעיתון "יתד נאמן" בה נאמר כי "בעניין מכשירים סלולרים של חברת 'נתיב', עליהם הופיעה עד כה חותמת המאשרת כי המכשיר הינו בפיקוח ועדת רבנים בהכוונת בד"צ ב"ב.

"לאחרונה הודיעה ועדת הרבנים, כי אין הם יכולים לקבל אחריות על תוכנית 'נתיב' הרגילה, ומעתה אין עליה פיקוח מטעמם, והפיקוח הוא אך ורק על תוכנית 'נתיב פלוס', שבה יש הגבלות על ה'וואטסאפ' והעברת סרטונים ועוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר