הנשיא התשיעי נאבק על חייו

שמעון פרס מורדם ומונשם; בנו: "אני מאמין ומקווה לטוב"

מצבו של נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס מוסיף להיות קשה. בנו חמי יצא מבית החולים והודה לכל המתפללים עבורו: "השעות אינן פשוטות, נידרש לקבל החלטות. המשיכו להתפלל" (חדשות, בארץ)

(צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

מצבו של נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס מוסיף להיות קשה. בית החולים שיבא בו מאושפז פרס, מסר הלילה (שלישי) כי מצבו של פרס קשה והוא מורדם ומונשם. מוקדם יותר, קראו הרבנים הראשיים לישראל לציבור להתפלל לרפואתו של הנשיא. שמו לתפילה: שמעון בן שרה.

מנהל בית החולים, פרופ' יצחק קרייס, אמר כי "הנשיא התשיעי של מדינת ישראל עבר אירוע מוחי עם מרכיב משמעותי של דמם. הוא מטופל על ידי מיטב הרופאים של שיבא, הועבר כמה הדמיות וכעת הוא מורדם ומונשם. הוא נמצא ביחידה לטיפול נמרץ ואנחנו משגיחים עליו באופן רציף".

חמי פרס, בנו של הנשיא לשעבר, אמר כי "אלה שעות לא קלות שעוברות עליי ועל בני משפחתי. אבא שלי עבר היום כמו ששמעתם אירוע לא פשוט, ואני רוצה להודות לצוות הרופאים של תל השומר שבודק אותו ומתייעץ בעומק רב, יחד עם בני המשפחה, נידרש לקבל החלטות בהמשך, הכול תלוי כמובן לאן הדברים יתפתחו".

"אנחנו מקבלים הרבה הודעות מהארץ ומחו"ל מכל האנשים שמכירים ויודעים על האיש והם רבים ועוטפים אותנו בדאגה ואני רוצה למסור לכל מי ששולח לנו הודעות, לא היה דבר יותר יקר לאבא שלי מעם ישראל, מהאנשים".

"אני מאמין, אבא שלי הוא איש מיוחד במינו, אני שומר על אופטימיות. השעות האלה לא פשוטות, שכל מי שמתפלל שימשיך להתפלל איתנו, אנחנו מודים לכולם על האהבה".

הרבנים הראשיים לישראל, הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף והגאון רבי דוד לאו, קראו מוקדם יותר לציבור להתפלל לרפואתו של נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס בן שרה.

לדברי הגר"י יוסף: "צריך להתפלל לרפואתו של הנשיא שמעון פרס, לזכותו עומדת הצלת עולם התורה, הוא ייסד את הפטור לבני ישיבות והיה לו הערכה רבה לתורת ישראל מרן האבא זצ"ל הוקיר לו טובה על כך עד סוף ימיו".

הגר"ד לאו אמר: "למר פרס יש זכויות רבות בפעילותו רבת השנים למען עם ישראל ובחיזוק בטחונה של מדינת ישראל מאז היווסדה וראוי שכולם יצטרפו בעת הזאת בתפילה להחלמתו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר